در دانشگاه زنجان محقق شد؛

فصلنامه علمی پژوهشی " تأملات اخلاقی " راه‌اندازی شد

فصلنامه علمی پژوهشی با عنوان " تأملات اخلاقی" در دانشگاه زنجان راه اندازی شد. این نشریه تخصصی در حوزه اخلاق و فلسفه اخلاق است.

تصویر فصلنامه علمی پژوهشی " تأملات اخلاقی " راه‌اندازی شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حسین اترک سردبیر این نشریه گفت: فصلنامه تأملات اخلاقی دانشگاه زنجان با هدف ترویج اخلاق در جامعه، گسترش مطالعات و پژوهش‌های اخلاقی و ایجاد زمینه برای انتشار آخرین دستاوردهای اصیل پژوهشگران در حوزه‌ اخلاق و فلسفه اخلاق راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این نشریه ۲ زبانه است و هر سال ۲ شماره آن به زبان فارسی و ۲ شماره به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.

سردبیر فصلنامه علمی پژوهشی "تأملات اخلاقی" با بیان اینکه تاکنون سه شماره از این نشریه منتشر شده است، گفت: این نشریه در شماره دوم که به زبان انگلیسی بود، افتخار داشت که مقالاتی از ۲ تن از اساتید سرشناس دانشگاه هاروارد، پروفسور کریستین کرسگارد و تیم اسکنلون و همچنین استاد محمد لگنهاوزن را منتشر کند.

وی اظهار داشت: در شماره چهارم نشریه نیز که در دست تهیه و آماده‌سازی است مقالاتی از اساتید سرشناس جهان در حوزه اخلاق و فلسفه اخلاق همچون مارتا نوسبام، جاناتان دنسی، امی گاتمن، اسلاوی ژیژک، مارکس کولبر و شارون لیوود منتشر خواهد شد.

دکتر اترک ضمن دعوت از اساتید و پژوهشگران حوزه اخلاق و فلسفه اخلاق جهت ارائه مقالات ارزشمند خود به فصلنامه علمی پژوهشی "تأملات اخلاقی"، افزود: علاقه‌مندان مس توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت نشریه به آدرس http://jer.znu.ac.ir/ مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد لگنهاوزن، دکتر ژیانگ فانگ، دکتر عباس عباس زاده، دکتر فریبا برهانی، دکتر زهرا خزاعی، دکتر محمود عباسی، دکتر سحر کاوندی، دکتر محسن جاهد و دکتر حسین اترک اعضای هیات تحریریه نشریه علمی پژوهشی "تأملات اخلاقی" هستند.

منبع: ایرنا

288513