رئیس هیات انجمن‌های ورزش های رزمی استان خبر داد؛

فراخوانی برای عضوگیری علاقمندان به MMA در کرمانشاه

ظرف یک ماه آینده فراخوانی برای عضوگیری علاقمندان به MMA در کرمانشاه خواهیم داد.
تصویر فراخوانی برای عضوگیری علاقمندان به MMA در کرمانشاه

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، رئیس هیات انجمن‌های ورزش های رزمی استان کرمانشاه گفت: ظرف یک ماه آینده فراخوانی برای عضوگیری علاقمندان به MMA در کرمانشاه خواهیم داد.

منوچهر حاتمی گفت: بااشاره به قانونی شدن رشته MMA در ایران، اظهار کرد: باتوجه به اینکه در هفته های اخیر مجوز راه اندازی رشته هنرهای رزمی ترکیبی MMA در کشور صادر شده، پس از انجام فرآیندهای لازم این رشته دیگر غیرقانونی نخواهد بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تشکیلات هنرهای رزمی ترکیبی MMA در فدراسیون شکل گرفته، مسئول کشوری آن تعیین شده و برنامه تعیین مسئولین استانی هم در دستورکار قرار گرفته است.

رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی خاطرنشان کرد: بزودی آیین نامه و مقررات این رشته مشخص خواهد شد و پس از ابلاغ آن به استان ظرف یک ماه آینده عضوگیری را برای علاقمندان به این رشته در کرمانشاه آغاز خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هنرهای رزمی ترکیبی MMA علاقمندان زیادی در کرمانشاه دارد، گفت: قانونی شدن MMA خبری بسیار خوشحال کننده برای علاقمندان به این رشته در کرمانشاه بود و مانع از آن می شود تا چنین ورزشکارانی برای مسابقات آن به خارج از کشور بروند.

همچنین جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این رابطه به ایسنا گفت: اخیرا از سوی وزارت ورزش و جوانان نامه ای به ادارات کل استان ها ابلاغ شده که در آن تاکید شده تمام فعالیت های این رشته باید زیر مجموعه هیات انجمن های ورزش های رزمی صورت گیرد.

وی افزود: این اقدام علاوه بر قانونمند کردن این رشته باعث می شود نظارت کاملی روی فعالیت های آن باشد.

عزیزی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه این رشته سابقا هیچ ساختاری در کشور نداشت، برای همین مسابقات آن به شکل زیرزمینی و غیرقانونی برگزار می شد که با این اقدام اخیر راه برای فعالیت قانونی آن باز شده است.

منبع: ایسنا

288493