کارشناس دینی در خصوص جنایات صهیونیست‌ها عنوان کرد؛

سکوت غربی‌ها تجلی چهره زشت دموکراسی غرب

کارشناس دینی گفت: سکوت غرب مقابل جنایات صهیونیست‌ها چهره ناپسند دموکراسی غربی را به نمایش می‌گذارد.

تصویر سکوت غربی‌ها تجلی چهره زشت دموکراسی غرب

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور با اشاره به اتفاقات و جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، اظهار کرد: ریشه این زد و خوردها به مشکلات فعلی ساکنان محله «شیخ جراح» در قدس شرقی برمی‌گردد که صهیونیست‌ها قصد بیرون کردن آن‌ها از این محله و تخریب خانه‌های‌شان را دارند.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت بی‌دفاع فلسطین، ادامه داد: بیش از هفت دهه رفتارشناسی رژیم اشغالگر قدس نشان‌دهنده این است که رژیم صهیونیستی اهل مماشات نبوده و امروز در صدد اخراج بخش دیگری از مردم بومی فلسطین اشغالی و پیشروی در سرزمین آنان است.

این مسئول با بیان اینکه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند فلسطینی‌ها باید خودشان را قوی کنند و بایستند و مقابله کنند و صهیونیست‌ها را مجبور به کوتاه آمدن کنند، افزود: بر این اساس مردم ساکن در منطقه شیخ جراح به مقاومت در برابر تجاوزات رژیم غاصب و جنایتکار پرداخته‌اند.

زاهدی‌پور با بیان اینکه سکوت مرگبار دولت‌های غربی به ویژه آمریکا و اروپا در برابر جنایات صهیونیست‌ها، بار دیگر چهره کریه و حقیقت وحشی دموکراسی غربی را نشان داد، تصریح کرد: مردم و چهره‌های مردمی این کشورها از جنایات صورت گرفته ناراحت هستند و در موضع‌گیری‌های مختلف مشخص شده است.

وی در ادامه با اشاره به جنایت کابل و محکومیت شدید آن‌، تاکید کرد: سیاست‌های خصمانه آمریکا، اصلی‌ترین عامل این جنایت بوده و لازم است، سران جنایت‌کار این کشور، از دخالت در امور داخلی دیگر کشورها خودداری کنند. دولت افغانستان باید با پای‌بندی به معاهدات صورت گرفته با گروه‌های مختلف افغانی و تلاش در تأمین امنیت برای همه بخش‌های کشور، از تکرار این وقایع خودداری کند.

منبع: ایسنا

288491