مادر شهید اصلان بهروزی آسمانی شد

مادر شهید والامقام اصلان بهروزی به دیار حق شتافت و به فرزند شهیدش پیوست.

تصویر مادر شهید اصلان بهروزی آسمانی شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، اقدس افشاری، مادر شهید والامقام اصلان بهروزی از شهدای شهرستان خرم‌دره به دلیل کهولت سن و بیماری، دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید اصلان بهروزی فرزند علیرضا در سال ۱۳۴۷ و در روستای نصیرآباد خرم‌دره در یک خانواده کشاورز و مذهبی به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی را در مدرسه ابتدایی روستا سپری کرد. او همواره در کنار پدر و مادری مهربان و با ایمان رشد کرد و در کنار یادگیری دروس مدرسه، در فراگیری قرآن کریم همت گمارد.

این شهید والامقام، روح و جان خود را با صفای قرآن مزین کرد. تحصیلات راهنمایی را در خرم‌دره تا مقطع دوم ادامه داد اما کمبود امکانات آموزشی و فقر مالی، مانع از ادامه تحصیلش شد و ترک تحصیل کرد.

وی دوشادوش پدر کار کرد تا امرار معاش کند. او در این فرصت در دانشگاه عشق و ایثار و شهادت (بسیج) ثبت‌نام کرد و در سال ۱۳۶۴ در قالب یک بسیجی به جبهه اعزام و در عملیات والفجر ۸ حضور داشت.

شهید بهروزی در سال ۱۳۶۵ قبل از سن قانونی به صورت داوطلب لباس مقدس سربازی را پوشید و از طریق سپاه به منطقه کردستان اعزام و در سال ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی بانه، هدف تیرهای منافقین قرار گرفت و همراه با فرشتگان به دیار (عند ربهم یرزقون) شتافت و در میان حزن و اندوه مردم روستا تشییع و در جوار سایر شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

منبع: ایسنا

288474