خسارت دیدن چهار ساختمان سازمان ملل در حمله اسرائیل به غزه

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (UNRWA) اعلام کرد که دست‌کم چهار ساختمان این نهاد در نوار غزه به دنبال حملات هوایی اسرائیلی ها خسارت دیده است.
تصویر خسارت دیدن چهار ساختمان سازمان ملل در حمله اسرائیل به غزه

به گزارش سایت خبری پرسون، آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در روزهای یازدهم و دوازدهم ماه مه، دو مدرسه وابسته به این نهاد در حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه متحمل خسارت‌های سنگین شده است.

در ادامه این بیانیه آمده که در روز دوازدهم ماه جاری، ساختمان متعلق به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در غزه مورد حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت و روشن نیست این ساختمان مورد حمله مستقیم قرار گرفته یا به دلیل اصابت موشک به نزدیکی آن دچار خسارت شده است.

این نهاد در پایان با تاکید بر اینکه همه کارمندان این نهاد وابسته به سازمان ملل در سلامت کامل قرار دارند، افزوده است که ساختمان‌های اونرا از مصونیت کامل برخوردار است و نباید به آنها حمله و هتک حرمت شود همچنین همه ساختمان‌های اونرا با پرچم سازمان ملل به روشنی مشخص است.

پیش از این، آویخای ادرعی ، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرده بود که از نیمه شب پنجشنبه حدود ۱۶۰ جنگنده از ۶ پایگاه هوایی با استفاده از ۴۵۰ موشک، ۱۵۰ هدف را در نوار غره مورد هدف قرار دادند.

بر پایه تازه ترین آمار اعلام شده از سوی مقام های فلسطینی، شمار شهدای حملات و تجاوزهای وحشیانه صهیونیست ها در غزه به ۱۱۹ نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه، امروز (جمعه) اعلام کرد که حملات صهیونیست ها تاکنون منجر به شهادت ۱۱۹ فلسطینی شامل ۲۷ کودک و ۱۱ زن شده است.

همچنین شمار زخمی های این حملات به ۶۰۰ نفر رسید.

نیروهای اشغالگر صهیونیست امروز نیز برای پنجمین روز پیاپی به حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها ادامه دادند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، همچنان به موشک باران سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

288379