نماینده ولی‌فقیه در کردستان عنوان کرد:

با انتخابی هوشمندانه مشکلات کشور را برطرف کنیم/ جنایت علیه مسلمین نتیجه دودستگی در جهان اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: ملت ایران باید با یک انتخاب آگاهانه و از روی بصیرت مشکلات کشور را برطرف کنند که رسیدن به این مهم تنها با مشارکت همه جانبه ما در انتخابات تحقق خواهد یافت.

تصویر با انتخابی هوشمندانه مشکلات کشور را برطرف کنیم/ جنایت علیه مسلمین نتیجه دودستگی در جهان اسلام است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در خطبه های نماز عید فطر شهر سنندج اظهار داشت: رسول اکرم (ص) می‌فرمایند که انسان مومن دارای 4 ویژگی نیکوست که برای رسیدن به این ویژگی‌ها باید «تنگ نظری»، «بدخواهی»، «کینه» و « حسادت» را از دل خود بزداید.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: بنابراین انسانی که در مسیر حق قرار می‌گیرد باید بتواند که دلش را از هرچه کینه، حسادت و.. پاک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در ایام کرونا همه ملت ایران و مسئولان پای کار بودند و با جهاد و ورود به میدان اجازه ندادند که فشارهای معیشتی بیش از این بر مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر وارد شود، بنابراین باید قدردان این عزیزان در جبهه ایثار و مردمداری باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به جنایت چند روز گذشته در افغانستان توسط گروهک‌های تروریستی عنوان داشت: دشمنان علیه جهان اسلام موضع گیری بسیار خطرناکی گرفته‌اند و برای ایجاد دودستگی و تفرقه و آتش در میان مسلمین دست به هر جنایتی می‌زنند که جنایت افغانستان و نیز جنایات اسرائیلی ها علیه ملت مظلوم فلسطین نمونه‌ای از وضعیت است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه سالجاری، تاکید کرد: انتخابات پیش‌رو برای ملت ایران بسیار سرنوشت ساز است، بنابراین امیدواریم که مردم ایران به مانند همیشه در این انتخابات هم حماسه آفرین باشند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی افزود: بیکاری که اکنون در کشور حاکم شده است، به هیچ وجه شایسته نظام اسلامی نیست و باید برای این معضل بزرگ راهکار اساسی تعریف کنیم و بی‌شک در این شرایط با انتخاب یک فرد اصلح می توان این مسئله را برطرف کرد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در پایان سخنان خود گفت: ملت ایران باید با یک انتخاب آگاهانه و از روی بصیرت مشکلات کشور را برطرف کنند که رسیدن به این مهم تنها با مشارکت همه جانبه ما در انتخابات تحقق خواهد یافت.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

288317