نماینده ولی فقیه در استان کردستان مطرح کرد:

حمایت از گروه‌های جهادی باید در اولویت باشد

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به لزوم حمایت از گروه‌های جهادی بیان کرد: با تمام توان و قوت از گروه‌های جهادی در سطح استان کردستان حمایت خواهیم داشت.
تصویر حمایت از گروه‌های جهادی باید در اولویت باشد

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در دیدار با اعضای بسیج سازندگی این استان اظهار داشت: در دین مبین اسلام، ارزشهایی برای همه ما تعریف شده‌اند که مهمترین این ارزشها شامل شهادت، جهاد و هجرت است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بنابراین توجه به این سه ارزش از نشانه‌های بارز مسلمین است، زیرا کسی که به خاطر خدا و دینش از محل سکونت خود هجرت می‌کند بسان کسی است که در راه خدا جهاد انجام داده است.

وی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: خوشبختانه امروز در سراسر کشور شاهد حضور جهادگران بسیجی برای انجام اقدامات سازندگی و عمرانی هستیم که این خود یک ارزش دینی و انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: کسانی که قدم در راه جهاد می‌گذارند از اخلاص عمل و نیت بالایی برخوردار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: زمانی که به استان کردستان آمدم مقام معظم رهبری به بنده توصیه فرمودند که از جوانان این خطه حمایت ویژه‌ای داشته باشم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم حمایت از گروه‌های جهادی بیان کرد: با تمام توان و قوت خود از گروه‌های جهادی در سطح استان کردستان حمایت خواهیم داشت.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

287995