معاون استاندار ایلام خبر داد:

شروع محدودیت ورود و خروج به استان از امروز

معروف بسطامی گفت: از امروز تا ساعت 14 روز شنبه، ورود هرگونه خودرو با پلاک غیر بومی به استان ایلام و نیز خروج خودرو با پلاک بومی از استان ممنوع اعلام شده است.

تصویر شروع محدودیت ورود و خروج به استان از امروز

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، معروف بسطامی؛ معاون امور سیایسی و امنیتی استانداری ایلام، عصر امروز در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا در استان، ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ابراز کرد: از امروز تا ساعت 14 روز شنبه ورود هرگونه خودرو با پلاک غیر بومی به استان ایلام ممنوع و همچنین خروج هرگونه خودرو با پلاک بومی نیز از استان ممنوع اعلام شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: البته این ممنوعیت ها شامل خودروهای باربری، امدادی، عمومی، دولتی و نظامی نخواهد شد.

بسطامی با تاکید به نظارت دستگاه های ناظر بر اجرای دقیق این ممنوعیت، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های نظارتی باید بر اجرای دقیق این دستورالعمل نظارت کنند و با هر گونه تخلف مطابق قانون عمل کنند.

وی تصریح کرد: همچنین ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 الی 3 بامداد همچنان پا برجاست و از نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در خواست اجرای دقیق و نظارت شدید بر اجرای این دستورالعمل را داریم.

معاون استانداری ایلام با تاکید بر اهمیت تولید محتوای رسانه ای و تبلیغ و تشویق مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: از فرمانداران درخواست می‌کنیم در جهت تشویق مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعمال شده توسط ستاد مبارزه با کرونا، از پخش صوت سیار در اماکن شلوغ و مکان‌های پر تجمع شهرستان‌ها استفاده کنند.

بسطامی در پایان با اشاره به نزدیکی عید سعید فطر و پایان ماه مبارک رمضان، مطرح داشت: قبل از روز عید، یک جلسه با نماینده محترم ولی فقیه در استان و نیز مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد تا در خصوص برنامه ریزی برای روز عید تصمیم گیری شود.

نوروزی_استان ایلام

288049