معاون استاندار ایلام:

کمبود مرغ در بازار نداریم/ روند توزیع زیر ذره بین دستگاه ها

معاون امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: روزانه روند توزیع مرغ در سطح استان با دقت رصد  می‌شود و با هرگونه تخلف، مطابق قانون برخورد خواهیم کرد و متخلفین نیز به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

تصویر کمبود مرغ در بازار نداریم/ روند توزیع زیر ذره بین دستگاه ها

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، جهانگیر رستمزاد؛ معاون امور اقتصادی استاندار ایلام روز سه شنبه در نشست کاگروه ساماندهی قیمت مرغ در استان، ضمن بیان اینکه کمبودی برای توزیع مرغ در سطح استان وجود ندارد، ابراز کرد: در حال حاضر خوشبختانه کمبود مرغ نداریم و مرغ بیش از تقاضا در بازار عرضه می گردد.

معاون استانداری ایلام با اشاره به برخی تخلفات در حوزه توزیع مرغ، اظهار کرد: مشاهده شده است که برخی افراد سودجو به دنبال خروج مرغ از استان بودند که قطعا با این دست متخلفان برخورد خواهد شد.

وی در ادامه افزود: روزانه روند تهیه و توزیع مرغ در سطح استان با دقت رصد می‌شود و با هرگونه تخلف، مطابق قانون برخورد خواهیم کرد و متخلفین نیز به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رستمزاد تصریح کرد: در حال حاضر در کشتارگاه استان بیش از میزان لازم و تقاضای مصرف کننده، مرغ کشتار می گردد و از این جهات نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به مسئله مرغداری های نزدیک سد و مسئله آب آن مناطق، مطرح داشت: این مورد به مراجع ذی صلاح از جمله اداره محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین آب منطقه ای استان گزارش شده است و ملاک تصمیم گیری درباره این موارد گزارش این دستگاه ها می باشد.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام در پایان به طرح مناقضه چند نقطه و مکان برای عرضه مستقیم مرغ به همشهریان، گفت: باید در این خصوص یک جلسه با سازمان بازرسی استان و دیگر مسئولان مربوط گذاشته شود و سپس در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

نوروزی_استان ایلام

288011