"خانه هنر ایرانیان" حامی گروه‌های نمایشی آسیب‌ دیده از کرونا

مدیرعامل "خانه هنر ایرانیان" با بیان اینکه به‌زودی حمایت گسترده‌ای از مشاغل هنری آسیب دیده از کرونا خواهیم داشت، گفت: به‌عنوان تنها موسسه مردم نهادی که در راستای اشتغال پایدار هنرمندان سراسر کشور گام برمیدارد، سازوکاری اتخاذ کرده‌ایم تا در گام اول از گروه‌های نمایشی آسیب‌دیده از پاندمی کرونا حمایت کنیم.
تصویر "خانه هنر ایرانیان" حامی گروه‌های نمایشی آسیب‌ دیده از کرونا

به گزارش سایت خبری پرسون، دامون ابراهیمی در همین خصوص توضیح داد: گروه‌هایی که درآستانه اجرای عموم خود و یا در دوره اجراهای خود با تعطیلی سالن نمایش به دستور ستاد ملی کرونا متضرر شدند می توانند با دفتر مرکزی خانه هنر ایرانیان تماس بگیرند تا پس از کارشناسی شرایط جبران خسارتشان بررسی شود.

این فعال فرهنگی همچنین با اشاره به فقدان امنیت شغلی هنرمندان گفت: درصدد هستیم تا با همکاری چند ارگان تولیدکننده آثار و رویدادهای فرهنگی و هنری دولتی، طرحی را پیاده‌سازی کنیم تا برای دستکم طیف وسیعی از متخصصین هنری در گرایش‌های مختلف اشتغال پایدار ایجاد کنیم.

ابراهیمی در خاتمه گفت: خانه هنر ایرانیان موسسه‌ای مردم نهاد است که در راستای کارآفرینی و اشتغال هنرمندان گام‌های بزرگی برداشته که در روزهای آتی از طریق رسانه‌های جمعی اطلاع رسانی خواهد شد. لذا از همین طریق تمامی هنرمندان در سراسر کشور را به عضویت در این موسسه دعوت می کنم.

288003