مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

سریال زندگی شهید شهریاری هفته آینده روی آنتن می‌رود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: ساخت سریالی از زندگی شهید شهریاری از شهریور سال گذشته شروع شده و تولید آن طی ۲۱۸ روز کاری پایان می‌یابد.

تصویر سریال زندگی شهید شهریاری هفته آینده روی آنتن می‌رود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محسن لطیفی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری این استان افزود: تصویربرداری سریال " صبح آخرین روز" در ۴۵۰ لوکیشن داخلی و خارجی و با نقش‌آفرینی ۴۰۰ بازیگر اصلی و سه هزار هنرور انجام شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه " صبح آخرین روز" نخستین سریال فاخر تولید شده در استان است، گفت: این سریال قرار است از هفته آینده در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای از شبکه ۲ سیما پخش شود.

به گزارش ایرنا در پایان جلسه شورای اداری از پوستر سریال «صبح آخرین روز»، رونمایی شد.

شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

شهید شهریاری در زمانی که کشورهای صاحب فناوری هسته‌ای پزشکی ایران را از نظر صفحات سوخت هسته‌ای که در تولید رادیوداروها کاربرد دارد، تحریم کرده بودند، توانست با همکاری دیگر دانشمندان هسته‌ای کشورمان صفحات سوخت با غنای ۲۰ درصد را در کشور بومی‌سازی کند.

منبع: ایرنا

287879