در اثر واژگونی آمبولانس بیمارستان بقیه الله بشاگرد 4 تن زخمی شدند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مجروح شدن ۴ نفر به دنبال واژگونی آمبولانس بیمارستان بقه الله سردشت بشاگرد خبر داد.
تصویر در اثر واژگونی آمبولانس بیمارستان بقیه الله بشاگرد 4 تن زخمی شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از هرمزگان، حسین قاسمی ظهر امروز(۲۰ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در پی اعلام واژگونی آمبولانس مرکز درمانی بقیه الله بشاگرد به مرکز اورژانس این شهرستان، بلافاصله آمبولانس پایگاه گوهران به محل اعزام و مراتب به ستاد هدایت عملیات بحران دانشگاه جهت انجام هماهنگی های لازم اطلاع داده شد.

وی اظهار کرد: آمبولانس مرکز درمانی بشاگرد که در حال انتقال مصدوم تصادفی از بیمارستان بقیه الله به میناب بود، در محور بشاگرد به میناب بعد از شهر جکدان نرسیده به دو راهی بلبل آباد، از مسیر منحرف و واژگون شد. در این حادثه راننده و سرنشینان، اعم از بیمار، همراه وی و پرستار اعزام دچار جراحت شده که مصدومین این حادثه توسط خودروهای عبوری و قبل ار رسیدن آمبولانس، به بیمارستان بقیه الله منتقل شدند.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه حال مصدومین حادثه خوب و جراحات وارده، به صورت سطحی بوده است و مصدومین بعد از ۲۴ ساعت از بیمارستان ترخیص شدند.

منبع: ایسنا

287759