"شیبا"به زودی در صرافی بایننس

صرافی بایننس اعلام کرده است که امروز در ساعت ۱۱ ظهر به وقت UTC و (15:30 به وقت تهران) توکن شیبا را با جفت ارزهای SHIB/BUSD و SHIB/USDT به لیست خود اضافه خواهد کرد. کاربران در حال حاضر می‌توانند این توکن را برای ترید خریداری کنند.
تصویر "شیبا"به زودی در صرافی بایننس

به گزارش سایت خبری پرسون، ارزدیجیتال SHIBA مشابه ارز دیجیتال دوج‌کوین یک میم کوین (Meme) می‌باشد. این ارزدیجیتال به منظور ایجاد یک انگیزه برای کاربران برای استفاده از صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap بوجود آمده است.

هشدارهای مهم

۱) این نکته را باید در نظر گرفت که در زمان نگارش این خبر، سه کیف‌پول به ترتیب ۵۰.۵٪، ۷٪ و ۳٪ از این توکن را در اختیار دارند.

۲) توکن شیبا یک توکن جدیدی بوده و با لیست شدن در این صرافی نوسانات قابل توجهی را تجربه خواهد کرد. معامله‌گران باید مدیریت ریسک را رعایت کرده و از نظر فاندامنتال با این پروژه آشنایی داشته باشند.

۳) منطقه معاملاتی نوآورانه (InnovationZone) در صرافی بایننس به منظور معامله دارایی‌های دیجیتال نوظهور پدید آمده و نوسانات قابل توجهی در این بخش رخ می‌دهد.

۳) معامله‌گران پیش از ورود به Innovation Zone باید شرایط آن را در وبسایت صرافی بایننس مطالعه و به پرسش‌های مطرح شده پاسخ دهند. هیچ‌گونه محدودیت معاملاتی از نظر نوع انتخاب جفت ارز در Innovation Zone وجود ندارد.

۴) بازار ارزهای دیجیتال از ریسک بالایی برخوردار می‌باشد. اگرچه بایننس در انتخاب کوین‌ها دقت بالایی داشته ولی مسئولیت سرمایه‌گذاری با خود کاربران می‌باشد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: Binance.com

287758