صرافی فمکس، ریپل و 8 ارز رمزپایه دیگر را به لیست خود اضافه کرد

صرافی بزرگ ارزهای رمزنگاری شده فمکس (Phemex) اعلام نموده است 8 ارز رمزپایه جدید را به لیست ارزهای تحت پشتیبانی خود افزوده است.

تصویر صرافی فمکس، ریپل و 8 ارز رمزپایه دیگر را به لیست خود اضافه کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، این رمزارزها در هر دو بازار اسپات و بازار مشتقات در دسترس قرار دارند. این 8 ارز جدید عبارتند از BAT, CHZ, MANA, ENJ, SUSHI, SNX, GRT و MKR.

پس از این اقدام، فمکس از جفت ارزهای ترید اسپات BAT/USDT, CHZ/USDT, MANA/USDT, ENJ/USDT, SUSHI/USDT, SNX/USDT, GRT/USDT و MKR/USDT پشتیبانی خواهد کرد.

این پلتفرم یک روند ارزیابی دقیق برای ارزهای تازه لیست شده خود اجرا می کند. هر ورودی با دقت کافی مورد بررسی قرار می گیرد و فقط ارزهایی در دسترس کاربران این صرافی قرار می گیرند که تمام معیارهای تعیین شده را برآورده کنند. در همین حال ، کاربران همیشه می توانند نظرات و پیشنهادات خود را در مورد ویژگی ها یا توکن های جدید به تیم پشتیبانی فمکس ارائه دهند.

ورود دوباره ریپل

فمکس یکی از صرافی هایی بود که معاملات XRP را متوقف کرده و این ارز رمزنگاری شده محبوب را از لیست خود خارج کرده بود. از آن زمان، بازار XRP به حالت عادی برگشته است و این واقعیت به نوبه خود، در تصمیم برای برقراری مجدد معاملات اسپات و قراردادهای XRP در صرافی فمکس تأثیر گذار بوده است. اکنون کاربران می توانند به معاملات اسپات XRP/USDT و همچنین قرارداد خطی XRP/USD با حداکثر اهرم 20 دسترسی داشته باشند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: newsbtc

286107