مطالعه برای ایجاد شهر جدید در بندرعباس

استاندار هرمزگان گفت: مطالعه برای ایجاد شهر جدید در بندرعباس آغاز شده و ادامه دارد و قرار است این شهر با ظرفیت ۵۰درصد مساحت شهر فعلی بندرعباس و در مساحت سه هزار و ۵۰۰هکتار احداث شود.
تصویر مطالعه برای ایجاد شهر جدید در بندرعباس

به گزارش سایت خبری پرسون از هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست شورای مسکن استان گفت: در نشست ستاد بازآفرینی و شورای مسکن استان در ارتباط با محله دوهزار (کوی ملت) بندرعباس تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

وی افزود: بر اساس تصمیم این نشست، مقرر شده است پلن محله 2500واحدی که پیش از این طراحی شده بود، بازنگری و ظرفیت پذیری آن به 40هزارنفر ارتقاء پیدا کند و متناسب با این افزایش جمعیت، خدمات مورد نیاز در طراحی جدید دیده شود.


استاندار هرمزگان بیان کرد: مطالعه برای ایجاد شهر جدید در بندرعباس ادامه دارد و قرار است این شهر با ظرفیت 50درصد مساحت شهر فعلی بندرعباس و در مساحت سه هزار و ۵۰۰هکتار احداث شود.

وی افزود: عملیاتی شدن این شهر به عنوان یکی از کارهای بزرگ از ابتدای دولت دوازدهم در دستور کار بوده و اجرای آن می تواند با توجه به روند توسعه جمعیتی بندرعباس، پاسخگوی نیاز مسکن بندرعباس در سال های آتی باشد که خوشبختانه این اقدام مهم در حال انجام است.

منبع: تابناک

287745