مراسم ازدواج قورباغه ها در هند!

ویدئویی از ازدواج قورباغه ها در هند مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

تصویر مراسم ازدواج قورباغه ها در هند!

به گزارش سایت خبری پرسون، در حالی که این روز‌ها کشور هند به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده و شیوع موج دوم کرونا موجب لغو بسیاری از جشن‌های عروسی جوانان شده است، اما ظاهرا کرونا نتوانست مانعی برای برپایی مراسم ازدواج قورباغه‌ها در این کشور شود.

با نزدیک شدن فصل باران در هند مراسم ازدواج دو قورباغه در شهر «تریپورا» برگزار شد. برگزارکنندگان این مراسم برای طلب باران از خدای باران اقدام به برپایی جشن ازدواج این دو قورباغه کردند. در این مراسم عجیب در حالی که لباس سنتی بر تن قورباغه‌ها شده بود مراسم ازدواج آن‌ها برگزار شد.

در ویدئویی که منتشر شده یک زن در حالی که قورباغه عروس را در دست خود گرفته و زن دیگر قورباغه داماد را که لباس نارنجی بر تن دارد این مراسم عجیب را برگزار می‌کنند. این مراسم همچنین شامل حمام قورباغه‌ها در حوضچه با لباس‌های جدید و مبادله دسته گل بین دو قورباغه بود.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که مراسم ازدواج قورباغه‌ها در هند برگزار می‌شود. در جولای ۲۰۱۹ نیز برگزاری ازدواج دو قورباغه در ایالت مادهیا پرادش هند برای طلب باران از خدای باران به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این دو قورباغه بعدا برای قطع شدن باران‌های بی وقفه طلاق گرفتند.

287737