شهادت یکی از تکاوران سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از به شهادت رسیدن یکی از تکاوران غیور و جان برکف پلیس استان توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور «نیکشهر-ایرانشهر» خبر داد.
تصویر شهادت یکی از تکاوران سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، احمد طاهری اظهار داشت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۰ شهرستان نیکشهر ساعت یک بامداد امروز حین کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه محور نیکشهر-ایرانشهر به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و با علائم هشدار دهنده قصد توقیف آن را داشتند که راننده بدون توجه به ایست پلیس به سرعت متواری می‌شود.

وی افزود: در نهایت مأموران با تعقیب و گریزی کوتاه و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی این خودرو را متوقف کردند که بلافاصله پس از توقیف سرنشینان مسلح آن با پیاده شدن از خودرو سمت خودروی انتظامی تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: متأسفانه بر اثر این تیراندازی استوار یکم صادق کریمی ندیمی به دلیل اصابت گلوله به سرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یک مأمور انتظامی دیگر نیز مجروح شد.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان بر کف نیروی انتظامی استان، تصریح کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: مهر

287728