سفر به همدان ممنوع است

فرماندار همدان با بیان اینکه سفر به همدان در تعطیلات عید فطر ممنوع است گفت: از فردا تا روز شنبه هفته آینده ورودی های همدان کنترل می شود.
تصویر سفر به همدان ممنوع است

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، محمدعلی محمدی، فرماندار شهرستان همدان با اعلام اینکه تردد خودرو‌ها با پلاک غیر بومی از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوع است اظهار کرد: تردد در روز‌های منتهی به عید فطر با پلاک غیر بومی در همه شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه ورودی‌های همدان کنترل خواهند شد گفت: در روز‌های ذکر شده هیچگونه مجوز تردد برای خودرو‌ها صادر نمی‌شود و سامانه صدور مجوز تردد‌های ضروری غیر فعال خواهد بود.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه برخی از شهروندان ساکن همدان نیز دارای خودرو با پلاک غیر بومی هستند و تردد این خودرو‌ها شائبه حضور مسافر را برای شهروندان ایجاد می‌کند عنوان کرد: هر گونه تردد خودرو با پلاک غیر بومی ممنوع و مشمول جریمه خواهد شد.

محمدی همچنین درباره تردد‌های شبانه بیان کرد: تردد شبانه کلیه خودرو‌ها نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ممنوع است و خودرو‌های متخلف جریمه و در صورت تکرار، توقیف خواهد شد.

طبق اعلام فرماندارشهرستان همدان شناسایی تخلفات تردد‌ها هم با دوربین و هم از سوی تیم‌های گشت پلیس راه و راهور انجام می‌شود.

جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهر‌های قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی برای ورود به شهر‌های نارنجی برای پلاک‌های غیر بومی اعمال می‌شود؛ همچنین به ازای هر ۲۴ ساعت تردد غیر مجاز در شهر‌های قرمز و نارنجی یک بار دیگر بر مبلغ جریمه افزوده خواهد شد.

287703