میرسلیم:

رژیم صهیونیستی با همبستگی امت اسلامی از صحنه روزگار محو خواهد شد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس گفت: دولت‌های اسلامی باید با یکدیگر برای سرنگون شدن رژیم صهیونیستی همکاری داشته باشند.
تصویر رژیم صهیونیستی با همبستگی امت اسلامی از صحنه روزگار محو خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سید مصطفی میرسلیم به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز قدس مبنی بر اینکه «هم افزایی مسلمین بر محور قدس شریف، کابوس دشمن صهیونیست و حامیان آن است» اشاره کرد و گفت: آنچه که مقام معظم رهبری در روز قدس مطرح فرمودند دارای یک پشتوانه تاریخی است، زیرا بخشی از آن به اتفاقاتی برمی‌گردد که در در دهه های اخیر در کشورمان اتفاق افتاده بود؛ بنابراین سرنوشت ظالم مشخص بوده و حتما نابود خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس افزود: ظلم‌هایی که در سال 42 علیه مردم کشورمان صورت گرفته بود؛ بالاخره بی پاسخ نماند و همگان مشاهده کردند که طاغوت در سال 57 به چه سرنوشتی دچار شد.

وی اظهار کرد: در دوران اخیر نیز همین مسئله را شاهد بودیم چرا که وقتی رئیس جمهور آمریکا خود را ابرقدرت فرض می‌کرد و رسما اعلام کرد که دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کرده است، مشخص بود که عواقب خطرناکی پیش رویش خواهد بود و ما مشاهده کردیم که پس از گذشت یکسال از این اتفاق ناجوانمردانه، دیگر جایی در کاخ سفید نداشت و مردم ایالات متحده به او پشت کردند.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: واضح است که بر مبنای سوابق تاریخی که اتفاق افتاده؛ قطعا رژیم صهیونیستی ظلم‌هایی را که در حق مردم فلسطین روا داشته از سوی جوانان این کشور همچون گذشته بی‌پاسخ نخواهد ماند؛ بالاخره جوانان فلسطینی امروزه در برابر مظالم رژیم کودک کش صهیونیست قد علم کردند و با انگیزه مضاعفی برای آزادسازی قدس شریف تلاش می‌کنند.

میرسلیم اظهار کرد: اسرائیل پا برجا نخواهد ماند و از بین خواهد رفت، اما اینکه چه زمانی سرنگون می‌شود به همیاری و هم‌افزایی مسلمانان سایر کشورها با مردم فلسطین بستگی دارد لذا دولت‌های اسلامی در این زمینه مسئولیت دارند و باید اغماض نکنند تا هرچه زودتر رژیم صهیونیستی محو شود.

منبع : خانه ملت

287566