دستگیری 290 سارق ساختمان‌های نیمه تمام

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی مازندران از دستگیری ۲۹۰ سارق ساختمان های نیمه‌کاره و در دست احداث در استان خبر داد.
تصویر دستگیری 290 سارق ساختمان‌های نیمه تمام

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ سید محسن جعفری از دستگیری ۲۹۰ سارق ساختمان‌های در دست احداث و نیمه کاره و کشف ۳۸۴ فقره سرقت توسط مأموران کلانتری و پاسگاه‌های سطح استان خبر داد.

وی اظهار داشت: مأموران کلانتری و پاسگاه‌های سطح استان با تلاش شبانه روزی و با شناسایی نقاط مستعد جرم و اجرای گشت‌های هدفمند و طرح‌های پیشگیرانه موفق به دستگیری ۲۹۰ سارق و ساختمان‌های نیمه کاره و کشف ۳۸۴ فقره سرقت از ابتدای سال تا کنون شدند.

وی همچنین از افزایش ۲۶ درصدی کشفیات سرقت ساختمان‌های نیمه کاره نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در حوزه دستگیری نیز شاهد رشد ۱۶ درصدی بوده ایم.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه ۲۴ درصد سرقت اماکن خصوصی مربوط به ساختمان‌های در دست احداث و نیمه کاره است، خاطر نشان کرد: لازم است پیمانکاران ضمن رعایت نکات ایمنی و هشدارهای پلیس، نسبت به گماردن نگهبان، تجهیزات بازدارنده و دوربین‌های مداربسته اقدام تا فرصت ارتکاب جرم برای سارقین کاهش یابد.

رئیس پلیس پیشگیری استان در پایان از شهروندان، خواست: گزارش موارد مشکوک به سرقت را جز وظایف شهروندی خود به شمار آورده و مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: مهر

287544