شناسایی یک موتورسیکلت با 12 کیلوگرم «شیشه»

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۱۲ کیلو و ۳۰۰ گرم شیشه در بازرسی از یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد.
تصویر شناسایی یک موتورسیکلت با 12 کیلوگرم «شیشه»

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در این خصوص گفت: ماموران دسته رزمی شهید «شاهدی» یزد هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و پس از توقف آن در عملیاتی ضربتی، در بازرسی از موتورسیکلت ۱۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد افیونی از نوع «شیشه» را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که در این عملیات ۲ قاچاقچی دستگیر شدند، افزود: قاچاقچیان به مقامات قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی همچنین از از کشف محموله ۸۸ کیلویی «شیشه مایع» توسط ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد و با انجام اقدامات اطلاعاتی در مورد تحرک قاچاقچیان در خصوص انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی از شرق کشور طی هفته اخیر خبر داد.

وی ضمن اشاره به رصد گسترده اطلاعاتی و شناسایی خودروی مورد نظر، افزود: ماموران اتوبوس حامل این محموله را در محور «مهریز- یزد» متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از این اتوبوس، ۸۸ کیلوگرم شیشه مایع را کشف و سه قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد با بیان این که محموله شیشه از کشورهای همسایه شرقی تهیه و به مقصد استان‌های شمالی بارگیری شده بود، خاطرنشان کرد: متهمان به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

رئیس پلیس استان در پایان بار دیگر بر مبارزه قاطع و همه جانبه پلیس یزد با سوداگران مرگ، تاکید کرد و افزود: مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و باندهای بزرگ واردکننده مواد افیونی در دستور کار اصلی پلیس یزد قرار دارد.

287140