کدام مسئولان اجرایی کشور از مجلس تذکر کتبی گرفته اند؟ +جزییات

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
تصویر کدام مسئولان اجرایی کشور از مجلس تذکر کتبی گرفته اند؟ +جزییات

به گزارش سایت خبری پرسون، متن این تذکرات کتبی که در جلسه علنی امروز مجلس توسط علی کریمی فیروزجائی قرائت شد به شرح زیر است:

عباس مقتدایی به وزیر ورزش: ضرورت شفافیت عملکرد فدراسیون ها جهت جلوگیری از مهندسی شدن انتخابات در فدراسیون ها، افزایش توجه و حمایت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به وزیر بهداشت: ضرورت رسیدگی به وضعیت حقوقی نیروهای شرکتی و قراردادی وزارت بهداشت، به وزیران اقتصاد و کار: ضرورت رفع مشکلات نگهبانان مسلح بانک ها و لزوم بهره مندی آنان از حقوق و مزایای قانون کار، به وزیر علوم: افزایش نظارت بر دانشگاه ها برای ارتقای کیفیت فعالیت های علمی و فرهنگی.

عباس مقتدایی به همراه ۲۷ نفر از دیگر نمایندگان به وزیر علوم: ضرورت افزایش نظارت بر دانشگاه صداوسیما به ویژه با اساتید و دانشجویان منتقد.

محمدحسن آصفری نماینده اراک به همراه ۲۵ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: افزایش امنیت در سطح روستاها و شهرهای کشور برای جلوگیری از افزایش سرقت اموال مردم.

شیوا قاسمی پور به همراه ۴۹ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: افزایش تامین امنیت شهرها و روستاها و جلوگیری از افزایش آمار سرقت اموال مردم.

مهدی شریفیان به همراه ۵۳ نفر از نمایندگان به وزیر صمت: علت نابسامانی در تامین و توزیع اقلام ضروری مردم و مشکلات عدیده پیش آمده از جمله صفوف متراکم خرید چیست؟

جواد نیک بین نماینده کاشمر به همراه ۴۰ نفر از دیگر نمایندگان به وزیر بهداشت: اجرای مصوبه شورای آموزش پزشکی درخصوص اعمال مهلت ۲ ماهه جهت آزمون دستیاری.

غلامعلی کوهساری به وزرای کشاوزری و صمت: لزوم رسیدگی به مسئله کمبود روغن و گوشت مرغ در سطح کشور به ویژه در شهرستان های رامیان و آزادشهر.

سیدسلمان ذاکر به وزیر صنعت: ضرورت رسیدگی به عدم کنترل قیمت مرغ و روغن نباتی جامد و توزیع نامناسب و ناعادلانه در مناطق پرجمعیت ارومیه، به وزیر کار: حمایت از تعاونی های اعتباری باسابقه.

قاسم ساعدی به همراه ۴۹ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت: توضیح علت افزایش قیمت افسارگسیخته کالاها، میوه، خشکبار و لبنیات و توجه به تعطیلات.

جهانگیرزاده به همراه ۴۰ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: رسیدگی به آلودگی رودخانه ارس.

روح الله نجابت به همراه ۴۰ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: رعایت فاصله قانونی ۹ ماهه از تاریخ اعلام رسمی منابع تا زمان برگزاری آزمون دستیاری.

حاجی دلیگانی به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: جلوگیری از عزل و نصب های غیرقانونی و غیرضروری در چند ماهه آخر عمر دولت.

حاجی دلیگانی به همراه ۳۷ از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: جلوگیری از عزل و نصب های غیرقانونی و غیرضروری در ماه های پایانی کار دولت.

الهام آزاد به وزیر صنعت: ضرورت تسریع در رفع تحریم های داخلی صادرات در کنار تامین نیازهای داخلی.

علیزاده برمی به همراه ۴۸ نفر از نمایندگان به وزرای اقتصاد، کشاورزی و صنعت: افزایش نظارت بر قیمت میوه و مایحتاج خوراکی مردم.

علیزاده برمی به همراه ۴۰ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات: رسیدگی به فضای مجازی و نحوه استفاده نوجوانان از این عرصه.

287538