متفکرآزاد قرائت کرد:

کدام یک از مسئولان از نمایندگان تذکر کتبی گرفتند؟

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
تصویر کدام یک از مسئولان از نمایندگان تذکر کتبی گرفتند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، روح اله متفکرآزاد در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکرمحمدحسین حسین زاده بحرینی نماینده مشهد و کلات به وزیر کشور: لزوم ایجاد سامانه یکپارچه دریافت عوارض خودرو در شهرداری کشور.

- تذکرسیدجلیل میرمحمدی میبدی نماینده تفت و میبد به وزیر کشور: لزوم به کارگیری نیروهای ضد فساد، متخصص، مردمی و جهادی در سطح استانداری‌های سراسر کشور.

- تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم رسیدگی به عوارض افزایش قیمت نان و ضرورت افزایش نظارت بر نانوایی‌ها و ضرورت تأمین آرد مورد نیاز نانوایی‌ها و نظارت مناسب بر توزیع آن.

- تذکر فاطمه رحمانی نماینده مشهد و کلات به وزیر کشور: ضرورت تسریع در انتصاب استانداران.

- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر بهداشت: ضرورت ابلاغ آنی شیوه‌نامه اجرایی آزمایش PCR رایگان توسط شورای عالی بیمه سلامت. همچنین تذکر به رئیس جمهور: ضرورت اقدام جدی و بازنگری سازمان تأمین اجتماعی در خصوص نحوه محاسبه میزان حقوق و دستمزد افراد از کار افتاده و بیمه شدگان اجباری.

- تذکرغلامعلی کوهساری نماینده رامیان و آزادشهر به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به افزایش غیرمنطقی بهای برق مصرفی مشترکین در فصل تابستان در استان گلستان خصوصاً شهرستان‌های رامیان و آزادشهر.

- تذکرجعفر قادری نماینده شیراز و زرقان به وزیر کشور: ضرورت حل مشکل شماره‌گذاری خودروها.

- تذکرکمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت افزایش سهمیه آرد خانه‌های روستایی یارانه نوع یک و آراد یارانه‌ای نوع دو مصرف در بخش صنف صنعت در شهرستان سردشت.

منبع : خانه ملت

364635