بایننس به موضوعی محبوب در ونزوئلا تبدیل می شود

بایننس، یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال در سراسر جهان، در شبکه اجتماعی توییتر در ونزوئلا به یک سوژه پرطرفدار تبدیل شده است.

تصویر بایننس به موضوعی محبوب در ونزوئلا تبدیل می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، شواهد نشان می دهد که موضوعات پیرامون ارز دیجیتال برای شهروندان این کشور در حال حاضر چقدر مهم است. ارزهای دیجیتال ابزار بسیار مفیدی برای ونزوئلایی ها برای صرفه جویی در قدرت خرید محسوب می شود و بایننس به دلیل بازار قوی همتا به همتا در حال حاضر محبوب ترین صرافی در این کشور است. علاقه به این شرکت و خدمات آن در این کشور به اوج خود رسیده است.

بایننس با تمرکز بر بیش از 200 هزار توییت در چندین موضوع از جمله استفاده از این صرافی محبوب و خدمات آن در این کشور، روز جمعه در ونزوئلا به یکی از موضوعات پرطرفدار تبدیل شد. این در حالی است که این صرافی در بیشتر توییت ها به تبادل اطلاعات و انبوه گزینه هایی که برای مدیریت ارزهای دیجیتال به مشتریان خود ارائه می دهد، صحبت می کند و همچنین در مورد چگونگی استفاده از این پلتفرم برای بهبود وضعیت اقتصادی آنها که در آن سردرگمی وجود دارد.

واقعیت تبدیل شدن بایننس به یک موضوع پرطرفدار در ونزوئلا به دلیل انبوهی از مشکلات و موقعیت هایی که هر روز بیشتر توجه ونزوئلایی ها را به خود جلب می کند، از اهمیت بیشتری برخوردار است. باوجود رسیدگی به مسئله دادگاه بین المللی کیفری ، که اکنون در حال انجام تحقیقات مقدماتی در مورد جرایم احتمالی در چندین تظاهرات است که در سال 2017(1396) اتفاق افتاده است، این جمعه، بایننس، نیز یکی از موضوعات پرطرفدار بود.

ونزوئلا یکی از کشورهایی است که ارز دیجیتال در آن شناخته شده است و برای گروهی از کاربران که مدتهاست با این حوزه آشنایی دارند جایگاه ویژه ای دارد. به همین دلیل بایننس به عنوان یک پل می تواند در آشنایی کاربران جدید با ارز دیجیتال و کاربردهای بالقوه آن کمک کند. اما آنها به وضوح کارهایی برای انجام دادن دارند: بسیاری از توییت ها انتقاد کردند که پلت فرم بایننس برای کاربر عادی بسیار دشوار و مبهم است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: news.bitcoin.com

287419