معاون مشارکت های مردمی بهزیستی:

زنجان در گرفتن دست یاری معلولان و مددجویان پیشتاز شد

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان از پیشتاز بودن اغلب مناطق زنجان به ویژه شهرستان زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده در یاری به نیازمندان، اقشار آسیب‌پذیر، افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی خبر داد و گفت: این مهم از ابتدای ماه رمضان تاکنون محقق شده است.

تصویر زنجان در گرفتن دست یاری معلولان و مددجویان پیشتاز شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، نعمت ملکی افزود: پویش ایران همدل در این روزها و شب‌های پربرکت، از مشکلات مردم گره‌گشایی می‌کند و همدلی برای توزیع بسته‌های کمک و افطاری به نیازمندان با شماره‌گیری کد *۱۴# به صورت کشوری شرایط دریافت کمک‌های مردمی را فراهم کرده است.

این مسوول، با اشاره به کمک‌های خیرین نیکوکار در شهرستان ابهر گفت: اهدای ۲ تن برنج ایرانی توسط یک خیر و توزیع ۴۵ بسته کامل معیشتی به ارزش بیش از ۳۰ میلیون تومان بین سادات بی‌بضاعت و تحت پوشش و ۶۱ میلیون تومان به صورت نقدی و نزدیک به ۱۰ میلیون تومان به صورت دام زنده و بسته‌های کمک‌معیشتی از جمله مشارکت‌ها و جمع‌آوری شده توسط خیرین در این شهرستان بوده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان ادامه داد: در شهرستان خدابنده مردم نیک‌اندیش این شهرستان با خرید و اهدای ۳۲ دستگاه موبایل و تبلت در بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار و کسر بخشی از حقوق ۱۴۰ نفر از فرهنگیان این شهرستان و واریز به حساب بهزیستی در قالب شکرانه سلامت و توزیع ۱۰۰ بسته موادغذایی به ارزش ۴۰ میلیون تومان به یاری جامعه هدف بهزیستی شتافته اند.

وی اظهار داشت: در شهرستان زنجان خیرین با اهدای بیش از ۴۰۰ بسته موادغذایی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان به اقشار آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار یاریگر بهزیستی در پویش ایران همدل بودند.

ملکی یادآورشد: در شهرستان خرمدره نیز واریز ۳۰ میلیون تومان توسط یک خیر به حساب بهزیستی جهت برطرف کردن مشکلات معیشتی، درمان، ازدواج، اشتغال و تحصیل افراد تحت پوشش و اهدا و توزیع ۴۰ بسته موادغذایی به ارزش ۲۰ میلیون تومان بین مددجویان بهزیستی از دیگر موارد جمع‌آوری شده توسط مومنان خَیر است.

وی افزود: در شهرستان ایجرود نیز ۱۰۰ بسته موادغذایی به ارزش ۵۰ میلیون تومان توسط خیر ایجرودی در بین مددجویان بهزیستی این شهرستان توزیع شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه اجرای طرح‌هایی چون پویش ایران همدل میتواند تاثیر بسیاری در بهبود وضعیت افراد تحت پوشش داشته باشد، خاطرنشان کرد: خیرین دیار کریمان و پایتخت شور و شعور حسینی می‌توانند جهت دستگیری از مددجویان کم‌توان و کم‌بضاعت، از طریق شماره کارت : ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۰۳۲۱۸۰۶ و شماره حساب: ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۴۱۱۱ و موبایل پیمنت : #۱۴۰۰۰۱۶*۴*۷۳۳*، پرداخت با موبایل: #۲۴*۵۵۵*۷۲۰* ویا کد دستوری *۱۴# را شماره‌گیری کنند.

همچنین خیرین می‌توانند از طریق مراجعه به موسسات خیریه، مراکز و ادارات تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان زنجان، نیات خیر خود را به دست نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر واقعی برسانند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان از آمادگی مراکز بهزیستی جهت دریافت نذورات شب‌های قدر خاطرنشان کرد: مراکز دولتی و غیردولتی بهزیستی و همچنین شماره حساب ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۴۱۱۱ در ایام شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین علی (ع) آماده دریافت و توزیع سریع نذورات نقدی و غیرنقدی مومنین روزه‌دار است.

منبع: ایرنا

287414