نبود مدیران موفق در بدنه ورزش نصف جهان به نفع کیست؟!

رد پای مافیای قدرت این بار در ورزش کبدی اصفهان

حمید شهبازی از تغییرات در هیئت کبدی استان اظهار بی اطلاعی کرد و این نوع تغییر را توهین به روح ورزش دانست.
تصویر رد پای مافیای قدرت این بار در ورزش کبدی اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، الهام ندیمی می‌نویسد: اصفهان را زین پس نباید نصف جهان نامید، سرزمین عجایب نام شایسته ای برای این خطه از ایران است. همه چیز در شهر من باید منحصر به فرد و قابل تامل باشد. جریان سازی برای تحت تاثیر قراردادن عملکرد مدیران موفق در این شهر به عادتی زشت تبدیل شده است، اینبار نوبت ورزش کبدی است که در زیر چکمه مافیای قدرتمند ورزش نفسش به شماره بیافتد. به گزارش خبرنگار پرسون حمید شهبازی در سال 98 شش ماه سرپرستی این هیئت را به عهده داشت و در پنج اسفند سال 98 توسط مجمع انتخاباتی و با بالاترین آرا به ریاست این هیئت منصوب و حکم او توسط رئیس فدراسیون صادر شد.

حمید شهبازی در این گفت وگو به جایگاه ورزش کبدی در آسیا اشاره کرد و گفت: از ابتدای حضور در این هیئت ارتقای سطح فنی و استعدادیابی در شهرستان ها را در دستور کار قرار دادم و برخورد قهری هیچگاه مد نظر من نبوده، استفاده از ظرفیت اهالی دولت آباد به عنوان یک پتانسیل خوب برای هیئت مدنظر است و در این راستا پیشنهادی به رضا کمالی مقدم برای دبیری هیئت داده شد و حتی با وساطت خانم عشقی باز با جواب منفی این عضو مجمع مواجه شدیم.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان به ابهامات موجود در نامه سازمان بازرسی کل کشور در مورد انتخابات این هیئت در یک سال و نیم گذشته اشاره کرد و ادامه داد: تا به امروز هیچ گونه صحبتی با من در مورد این نامه نه از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش کبدی نشده و درخواست های مکرر بنده برای رویت این نامه نیز به جایی نرسیده است.

وی در ادامه با اظهار گلایه مندی از اینکه از طریق خبر سایت اداره کل در جریان ثبت نام کاندیداها در هیئت قرار گرفته است، گفت: من به عنوان کاندیدا هیچ نقشی در انتخاب اعضای مجمع نداشتم و اگر مجمع بد عمل کرده،‌ تقصیری متوجه من نیست، با توجه به اینکه من حق رای نداشتم و انتخابات هم تک کاندیدا نبوده امروز این سئوال مطرح است که چرا پس از یک سال و نیم به فکر ابطال انتخابات افتاده اند؟

حمید شهبازی در ادامه خاطر نشان کرد پس از انتخابات حتی با درخواست عده ای سهم خواه کار به حکمیت کشید و مسئولان در جلسه مربوطه صحت انتخابات را مورد تایید قرار دادند، با این وجود ما تابع قانون هستیم و هر کاری روال خود را دارد، برای احترام به روح ورزشکاری و جوانمردی در حالی که هنوز کلید هیئت، مهر و سیستم مالی در اختیار من است اگر هم می خواستند تغییراتی انجام دهند باید حداقل از من می‌خواستند استعفا بدهم.

رئیس هیئت کبدی استان به اساسنامه هیئت های ورزشی اشاره کرد و گفت: حضور حداقل 17 و حداکثر 19 عضو در آن الزامی و دو نفر از نماینده های باشگاه های استان نیز باید حضور داشته باشند در مجمع انتخاباتی هیئت نمایندگان باشگاه های ورزشی کارگران و سپاهان حق رای داشتند که باید یادآور شد در این رشته هیچ باشگاه با مجوز فعالیت نداریم.

او به برنامه ریزی هیئت برای توسعه این ورزش اشاره کرد و ارائه سند راهبردی سه ساله به اداره کل را پیشرفت خوبی دانست این در حالی است که در گذشته کل سیستم هیئت در اختیار شهرستان برخوار بوده اما در حال حاضر دفاتر هیئت ورزشی کبدی در کل شهرستان های استان اصفهان فعال است.

شهبازی در خاتمه اظهار امیدواری کرد این تغییر و تحولات ناگهانی فقط جنبه فنی داشته باشد.

گفتنی است این تنها نظر رئیس وقت هیئت کبدی استان اصفهان است و به منظور رسالت بی طرفی رسانه پرسون آمادگی خود را برای درج هر گونه پاسخی در مورد این گزارش اعلام می داریم.

توجه: مطلب مندرج صرفاً دیدگاه نویسنده است و رسانه پرسون در قبال آن هیچ موضعی ندارد.

287409