پرسون همدان:

رئیس هیئت کبدی شهر همدان انتصاب شد

رئیس هیئت کبدی استان همدان در آیین معارفه سرپرست هیئت کبدی شهرستان همدان گفت: ساختار مستقل هیئت شهرستان همدان از هیئت استان موجب رشد کبدی در همدان می‌شود و بررسی موانع رشد این رشته ورزشی را دقیق تر می‌نماید.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ سید مصطفی موسوی تشکیل اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان را بسیار مفید ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه طی سال های اخیر با تشکیل اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهد فعالیت های خوب هیئت های ورزشی و باشگاه ها در همدان هستیم و رشته کبدی نیز با تمام توان برنامه های خود را در شهرستان همدان نیز عملیاتی خواهد کرد.

موسوی وجود زیرساخت های مناسب ورزشی در همدان را فرصتی مناسب برای معرفی و توسعه کبدی دانست و عنوان کرد: تعداد بالای سالن های ورزشی و فضاهای عمومی در شهرستان همدان نوید بخش آینده خوب رشته کبدی در این شهرستان است، باید برنامه مناسبی درباره استفاده از آنها تدوین و اجرایی شود.

وی همگانی شدن ورزش کبدی را از اهداف هیئت استان برشمرد و افزود: تا زمانی که رشته کبدی در بخش همگانی فعالیت نداشته باشد در بخش قهرمانی توفیقی نخواهیم داشت و وجود زیرساخت های شهری همدان میتواند معرفی کبدی را تسهیل کند.

موسوی توجه به ورزش بانوان را بسیار مهم خواند و با اشاره به اهمیت پرداختن ویژه به این بخش تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان همدان در بخش بانوان فعالیت هایی را داشته و با انتخاب رئیس بانو برای شهرستان این حوزه بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد از رئیس جدید هیئت کبدی شهرستان انتظار داریم در بخش همگانی و قهرمانی و حوزه های آقایان و بانوان برنامه ریزی مشخصی داشته باشد.

رئیس هیئت کبدی استان استفاده از ظرفیت فکری و اجرایی پیشکسوتان و ورزشکاران، مربیان و داوران کبدی را بسیار راه‌گشا خواند و عنوان کرد: همدان از جهت پتانسیل های منابع انسانی ظرفیت خوبی دارد، لازم است از آنها در جهت توسعه متوازن کبدی شهرستان استفاده شود.

موسوی، وجود ساختار مناسب و برنامه مدون را دو رکن اصلی هیئت استان برشمرد و خاطرنشان کرد: برنامه استان با برش های سالیانه در شهرستان ها اجرا میشوند.

در پایان خانم نفیسه آقامحمدی به عنوان سرپرست هیئت کبدی شهرستان همدان معرفی شد.

206283