آغاز پیش فروش ویژه سایپا + جزییات و شرایط

شرکت سایپا پیش فروش ساینا S و ۴ محصول دیگر این شرکت را طرح ویژه به مناسبت عید فطر از امروز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به مدت ۳ روز آغاز کرد.
تصویر آغاز پیش فروش ویژه سایپا + جزییات و شرایط

به گزارش سایت خبری پرسون، زمزمه های پیش فروش سایپا به مناسبت عید فطر از ابتدای ماه رمضان به گوش می رسید و بر اساس تازه ترین اخبار این پیش فروش قطعی شد.

در این طرح ۵ محصول سایپا با شرایط جدید پیش فروش خواهد شد که این خودروها شامل پیش فروش ساینا S ، سه مدل کوئیک و خودروی جدید تولیدی این شرکت یعنی شاهین است.

بر اساس این طرح خودرو شاهین سایپا با پیش پرداخت علی الحساب ۱۳۴ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان با موعد تحویل اسفند ۱۴۰۰ پیش فروش می شود. همچنین در این طرح سه مدل کوئیک نیز به متقاضیان عرضه می شود.

کوئیک R نیز در این طرح با پیش پرداخت علی الحساب ۷۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و با موعد تحویل دی و بهمن ۱۴۰۰ به متقاضیان پیش فروش خواهد شد. نهایتا این که کوئیک S با پیش پرداخت علی الحساب ۷۱ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان در این طرح قابل خریداری است.

این خودرو در طرح ویژه پیش فروش عید فطر سایپا نزدیک ترین موعد تحویل را به خود اختصاص داده به نحوی که از آبان ماه ۱۴۰۰ تحویل کوئیک S های پیش فروش شده آغاز و تا اسفندماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

خودروی ساینا S دیگر محصول عرضه شده در طرح ویژه عید فطر سایپا است که با پیش پرداخت علی الحساب ۶۵ میلیون و۵۷۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته خواهد شد. موعد تحویل این خودرو نیز دی ، بهمن و اسفند ماه ۱۴۰۰ تعیین شده است.

287384