استاد حوزه علمیه کردستان در گفتگو با پرسون:

انتخابات در ایران اسلامی از ارکان مردم‌سالاری دینی است

معاون تبلیغ حوزه علمیه سفیران بیجار گفت: باید بتوانیم با حضور پرشور خود در انتخابات از یک سو حماسه آفرین باشیم و از سوی دیگر دولتی انقلابی، جوان و متعهد به اسلام و انقلاب را روی کار بیاوریم تا کشور از مشکلات حال حاضر خارج شود.

تصویر انتخابات در ایران اسلامی از ارکان مردم‌سالاری دینی است

حجت الاسلام وحید هدایتی؛ معاون تبلیغ حوزه علمیه سفیران بیجار در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون در استان کردستان با اشاره به اینکه امسال برای ملت ایران سال سرنوشت سازی است، اظهار داشت: امسال انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم، همه‌پرسی که یکی از ارکان مردم‌سالاری دینی در این نظام محسوب می‌شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه سفیران بیجار گفت: بنابراین با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات می‌طلبد که فضا را برای یک مشارکت خوب و مناسبت در جامعه ایجاد کنیم، فضایی که در آن افرادی بتوانند انتخاب شوند که به صلاح نظام، انقلاب و ملت باشند.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: لذا باید انتخاب ما با لحاظ کردن برخی از ویژگی ها صورت بگیرد، باید در انتخاب فرد اصلح خود نهایت توجه و دقت را داشته باشیم، زیرا سرنوشت جامعه و کشور در دستان ماست و بالعکس آنچه که رسانه‌های بیگانه در این روزها می سرایند و می‌گویند، حقیقت این می‌باشد که به گفته امام راحل «میزان رای مردم است».

حجت الاسلام هدایتی ادامه داد: باید بتوانیم با حضور پرشور خود در انتخابات از یک سو حماسه آفرین باشیم و از سوی دیگر دولتی انقلابی، جوان و متعهد به اسلام و انقلاب را روی کار بیاوریم تا کشور از این مشکلات حال حاضر خارج شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه سفیران بیجار در پایان سخنان خود گفت: کسی نمی‌تواند منکر مشکلات کنونی در کشور باشد، ولی بی‌شک قهر کردن با صندوق‌های رای راهکار برون رفت از این وضعیت نیست، بلکه این انتخاب آگاهانه ماست که می‌تواند مسیر توسعه و تعالی نظام را رقم بزند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

287289