نماینده مجلس:

ترور دانشمندان هسته ای مسیر نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد

نماینده درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: ترور دانشمندان ایرانی از جمله شهید سرافراز محسن فخری‌زاده بر آگاهی و انسجام ملت ایران و نهضت مقاومت خواهد افزود و مسیر اضمحلال رژیم جعلی اسرائیل را سرعت خواهد بخشید.

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین گودرزی، نماینده مردم درود و ازنا در نشست علنی پیش از ظهر چهارشنبه-در نطق میان دستور خود با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده گفت: این روزها سنت الهی و پایداری اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه زیبا حقیقت حاکم بر مدعیان حقوق بشر و دموکراسی را برای ملت‌ها روشن کرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: تاسیس داعش و القاعده و پاسبانی از رژیم‌های فاقد هرگونه مشروعیت و مردم‌سالاری، کشتن دانشمندان ملت‌ها، دوشیدن گاوهای شیرده خلیج فارس، فروش سلاح و جنگ افروزی بین ملت‌ها مهمترین جلوه‌ حضور آمریکا و دیگر مدعیان دموکراسی و حقوق بشر در خاورمیانه است.

گودرزی خطاب به دشمنان بیان کرد: آنان بدانند ترور دانشمندان ایرانی از جمله شهید سرافراز محسن فخری زاده بر آگاهی و انسجام ملت ایران و جنبش بیداری اسلامی و نهضت مقاومت خواهد افزود و مسیر اضمحلال رژیم جعلی اسراییل و پادشاه‌های فاقد مشروعیت منطقه را سرعت خواهد بخشید.


بیشتر بخوانید:

محسن فخری زاده دانشمند موشکی چگونه ترور شد


وی گفت: شهادت شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده در این دوران، موجبات انقلاب دلها و اندیشه‌ها در جوانان ایرانی و مسلمان و آزادگان را فراهم کرده است بساط پذیرش مبانی نظامی دموکراسی و شعارهای ظاهر فریبانه آنان را برای همیشه از بین برده است و خواهد برد.

گودرزی افزود: به ملت سرافراز ایران درود می‌فرستم، آنان که تعریف ملت بودن و با هم بودن را مقابل بازنگری اقتصادی و رسانه‌ای دشمن معنا کرده‌اند و دستگاه عریض و طویل رسانه‌ای آمریکا را مغلوب اراده خود کردند. با این حال ملت سرافراز ایران بیش از آنکه از جنگ اقتصادی آمریکا و دشمنان انقلاب صدمه دیده باشند از فساد و تبعیض رنج می برند.

222596

مطالب مرتبط