۷۰۰ نفر از ابتدای ماه رمضان در آذربایجان‌غربی حامی ایتام شده اند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: ۷۰۰ نفر از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اعلام آمادگی کرده اند.
تصویر ۷۰۰ نفر از ابتدای ماه رمضان در آذربایجان‌غربی حامی ایتام شده اند

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان غربی، عزیز سهندی اظهار داشت: ۷۰۰ نفر از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: امیدواریم این تعداد با استفاده از فرصت شب قدر و ایام سوگواری ابوالایتام، حضرت امام علی (ع) افزایش قابل توجهی داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در حال حاضر ۳۳۸ فرزند نیازمند حامی در آذربایجان‌غربی وجود دارد.

وی ادامه داد: ۴۳هزار حامی ایتام و فرزندان تحت پوشش کمیته امداد در استان وجود دارد و تعداد فرزندان تحت حمایت این حامیان ۱۴‌ هزار و ۶۰۲ نفر است.

سهندی بیان کرد: مردم خیّر و نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴، مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها، مراجعه به سایت اکرام به نشانی www.ekram.emdad.ir و تماس با شماره تلفن های ۳۳۴۶۰۹۱۹ و ۳۳۴۸۵۳۰۲ برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین استان اقدام کنند.

انتهای پیام/

286955

مطالب مرتبط