پوشش 24 ساعته اخبار انتخابات در رادیو

فعالیت رادیوی یک ماهه "انتخابات" از ۲۶ اردیبهشت‌ماه شرووع می‌شود؛ رادیویی که ۲۴ ساعته و تصویری تمام اتفاقات انتخاباتی را شنیدنی می‌کند.
تصویر پوشش 24 ساعته اخبار انتخابات در رادیو

به گزارش سایت خبری پرسون، رادیو انتخابات از یکشنبه 26 اردیبهشت تا 28 خرداد بر موج FM ردیف 95.5مگاهرتز شروع به کار می‌کند که شنوندگان می‌توانند از طریق برنامه کاربردی ایران‌صدا ضمن شنیدن و دیدن برنامه‌های این شبکه از دیگر امکانات این برنامه کاربردی هم استفاده کنند.

این رادیو به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت این شبکه و یا برنامه کاربردی ایران‌صدا هم شنوده و هم بیننده برنامه‌های زنده رادیو انتخابات باشند.

رادیو انتخابات برای اطلاع‌رسانی بهتر از آخرین اطلاعات و اخبار انتخاباتی با کمک همکاران اداره کل اخبار رادیو 3 بخش خبری مشروح در این شبکه تهیه و ارائه می‌کند تا مخاطبان همراه این رادیو با آخرین اخبار مرتبط با انتخابات 28 خرداد بیشتر آشنا شوند. بخش‌های خبری رادیو انتخابات در ساعت‌های 9 صبح، 15 عصر و 20 شب تقدیم شنوندگان خواهد شد.

رضا کوچک‌زاده تهمتن مدیر رادیو انتخابات درباره هدف از راه‌اندازی این رادیویی فصلی یک ماهه گفت: رادیو انتخابات می‌کوشد به عنوان یک رسانه و ابزار مؤثر فرهنگسازی در هنگام رقابت‌های سیاسی کمک کند در ازای فضایی مملو از تعارض و مقابله، رعایت اخلاق و آداب انتخاباتی تفوق یابد و رقبای سیاسی و مخاطبان را به پذیرش نتیجه انتخابات به عنوان یک امر قانونی و ناظر بر مصالح کشور و ملت، دلالت دهد.

وی افزود: از مهم‌ترین اهداف ما در رادیو انتخابات، تلاش جدی برای افزایش میزان مشارکت سیاسی آگاهانه و برگزاری انتخاباتی پرشور، بانشاط و "حل المسائلی" در بستر مشکلات امروز جامعه است. ملت ایران به روایت بیانیه گام دوم انقلاب، وارد دومین مرحله خودسازی، جامع‌پردازی و تمدن‌سازی شده است بنابراین سعی می‌کنیم انتخابات را در قاب بیانیه گام دوم هم مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم. تشریح برنامه‌های ارائه شده در بستر انتخابات 1400 و معرفی کارنامه کاندیداهای ریاست جمهوری از جمله کارهای مهم در رادیو انتخابات است.

286788