سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خبر داد:

برگزاری مراسم روز قدس به صورت مجازی

حجت الاسلام علی چراغی پور گفت: امسال آیین بزرگداشت روز جهانی قدس با بهره گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و نیز تبلیغات گسترده محیطی و اجرای ویژه برنامه های رسانه ای به نحو مطلوب و اثرگذار برگزار می شود.
تصویر برگزاری مراسم روز قدس به صورت مجازی

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: بزرگداشت روز قدس در این استان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام چراغی پور افزود: این آیین با سخنرانی سید محمد حسینی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی با موضوع روز قدس از طریق شبکه استانی سیمای مرکز ایلام خواهد بود.

وی ادامه داد: این برنامه سخنرانی فردا پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲ از شبکه استانی سیمای مرکز ایلام پخش خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام یادآور شد: امسال آیین بزرگداشت روز جهانی قدس با بهره گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و نیز تبلیغات گسترده محیطی و اجرای ویژه برنامه های رسانه ای به نحو مطلوب و اثرگذار برگزار می شود.

چراغی پور آتش زدن پرچم اسرائیل غاصب و آمریکای جهانخوار را برنامه ویژه روز جهانی قدس در ایلام اعلام کرد و گفت: پخش زنده سخنرانی رهبر معظم انقلاب از طریق سیستم های صوتی سطح شهر در روز جمعه و اهتزار پرچم فلسطین از دیگر برنامه های بزرگداشت روز قدس در این استان است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان امام راحل به عنوان روز قدس نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا

286683

مطالب مرتبط