معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

تخت های دیالیز بیمارستان بیجار به 11 مورد رسید/ تحویل دستگاه اکسیژن ساز به مرکز درمانی توحید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در بحث مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان موفق شده است که یک دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت 600 لیتر از وزارت بهداشت و درمان تحویل بگیرید که این امر می‌تواند سهم زیادی در کاهش نیاز به اکسیژن در استان را برطرف کند.

تصویر تخت های دیالیز بیمارستان بیجار به 11 مورد رسید/ تحویل دستگاه اکسیژن ساز به مرکز درمانی توحید

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، صدیق جدیدالاسلام؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان صبح امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: برای جلوگیری از مراجعه بیماران از شهرستان سقز به مرکز استان 16 تخت روانپزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سقز اضافه گردید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: همچنین در این طرح تخت‌های بیمارستانی که به مرور زمان دچار کهنگی شده بودند تعویض گردیدند.

این مقام درمانی گفت: تامین این تعداد تخت و... توسط وزارت بهداشت و درمان کشور صورت گرفته است.

جدیدالاسلام در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بحث مدیریت کرونا هم دانشگاه علوم پزشکی کردستان موفق شده است که یک دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت 600 لیتر از وزارت بهداشت و درمان تحویل بگیرید که این امر می‌تواند سهم زیادی در کاهش نیاز به اکسیژن در استان را برطرف کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اضافه شدن 2 دستگاه دیالیز به بیمارستان امام حسین شهرستان بیجار اظهار کرد: در حال حاضر بخش دیالیز بیمارستان امام حسین شهرستان بیجار دارای 9 تخت است.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

286641