تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری پنج طرح عمرانی در دست اجرا دارد

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: این نهاد در سال جاری پنج طرح عمرانی در دست اجرا دارد که با تکمیل این طرح‌ها خدمات‌رسانی به جمعیت بیمه‌شده توسعه می‌یابد.
تصویر تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری پنج طرح عمرانی در دست اجرا دارد

به گزارش سایت خبری پرسون از چهارمحال و بختیاری، محمود فروزنده روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: نوسازی تاسیسات برخی بخش‌های داخلی بیمارستان امام علی(ع)، احداث درمانگاه در سه شهرستان اردل، شلمزار و سامان و بازسازی پلی‌کلینیک تخصصی بروجن شامل این طرح‌ها است.

وی ادامه داد: احداث مرکز درمانی در هریک از شهرستان‌ها بر اساس سطح‌بندی تعریف شده سازمان تامین اجتماعی است که یکی از مهمترین این شاخص‌ها این است که تعداد جمعیت بیمه‌شدگان در شهرستان‌ها باید به حد نصاب برسد.

فروزنده تصریح کرد: از آنجا که امکان احداث درمانگاه و بیمارستان در تمامی مناطق و شهرستان‌ها وجود ندارد بر همین اساس از سال گذشته مطابق با اجرای طرح حمایت از بیمه‌شدگان، در هریک از شهرستان‌هایی که مرکز درمانی تامین اجتماعی در آن نمایندگی ندارد بیمه‌شدگان می‌توانند مطابق تعرفه تامین اجتماعی از خدمات آن مرکز استفاده کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: بر این اساس ۳۵۰ هزار نفر از بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان مشمول این طرح هستند و بر اساس آن مجبور نیستند به بیمارستان امام علی(ع) مراجعه کنند بلکه می‌توانند از بیمارستان‌های محل سکونت خود با تعرفه ۱۰۰ درصد دولتی استفاده کنند.

تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با پنج مرکز درمانی سرپایی و یک بیمارستان در بخش درمان مستقیم به جمعیتی حدود ۴۸۰ هزار نفربیمه شده سازمان معادل نیمی از جمعیت استان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

منبع:ایرنا

325408