استاندار ایلام:

نیازمند بالگرد اطفای حریق هستیم

استاندار ایلام گفت: از آنجا که ایلام مناطق صعب العبور و حادثه خیز فراوانی دارد، برای مقابله با حوادث مختلف از جمله آتش سوزی منابع طبیعی در سطح استان نیازمند بالگرد اطفای حریق می باشیم.

تصویر نیازمند بالگرد اطفای حریق هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار ایلام ظهر امروز در در دیدار با رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، ابراز داشت: تشکر و قدردانی ویژه‌ای از‌ خدمات ارزنده سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیز داری، در سطح استان ایلام داریم.

وی به اهمیت جنگل کاری و بیابان زدایی اشاره کرد و گفت: یکی از استان های پیشرو در موضوع جنگل کاری و بیابان زدایی در سطح کشور، استان ایلام می باشد.

استاندار ایلام ادامه داد: حفاظت از سرمایه های ملی وظیفه همه ما می باشد و حفاظت از این ثروت ها، دفاع از منافع ملی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه صیانت از منابع و سرمایه های ملی نیازمند تجهیزات سخت افزاری مختلف می باشد، اظهار داشت: استان ایلام جزو استان های دارای مناطق صعب العبور می باشد.

نوذری افزود: از آنجا که ایلام مناطق صعب العبور و حادثه خیز فراوانی دارد، برای مقابله با حوادث مختلف از جمله آتش سوزی منابع طبیعی در سطح استان نیازمند بالگرد اطفای حریق می باشیم.

استاندار ایلام در پایان با اشاره به کمبود بارش ها در سال گذشته و نیز در سال جاری، اظهار داشت: با توجه به کمبود بارش نزولات آسمانی و خشکسالی های سال های اخیر، احتمال آتش سوزی مراتع و جنگل ها افزایش پیدا کرده است.

نوروزی_استان ایلام

286495