غضنفرآبادی در گفت‌و‌گو با پرسون؛

اقدامات دستگاه قضا در رفع موانع تولید بسیار مطلوب است

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: مهم ترین اقدام دستگاه قضا در رفع موانع تولید، حل اختلافاتی بوده که باعث تعطیلی کارخانه‌ها و یا واحدهایی که از قبل تعطیل بوده‌اند، است. البته کم‌کاری و بی توجهی برخی دستگاه‌ها نیز توسط این قوه پیگیری و به سرانجام خوبی منجر شده است. 
تصویر اقدامات دستگاه قضا در رفع موانع تولید بسیار مطلوب است

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در خصوص دستاوردهای حضور قوه قضاییه در حل مشکلات تولید به خبرنگار سایت خبری پرسون، گفت: دستگاه قضا بیش از وظایف خود تلاش می‌کند تا کارخانه‌ها تعطیل نشوند. رایزنی‌ها و فعالیت‌هایی در جهت رفع مشکلات کارخانه‌های تعطیل شده انجام داده‌اند تا به چرخه تولید بازگردند و ادامه فعالیت داشته باشند.

غضنفرآبادی ادامه داد: قوه قضاییه اقدامات و پیگیری‌هایی در خصوص عدم هماهنگی و یا کارشکنی برخی مسئولین انجام داده‌اند و به شهادت جامعه، بسیاری از کارخانه‌هایی که تعطیل شده بود، با رفع موانع و مشکلات شروع به فعالیت کرده‌اند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان این که تلاش‌های قوه قضاییه در این زمینه قابل تحسین است، افزود: این قوه بحث موانع کسب و کار را در استان‌ها پیگیری می‌کند که اقدام شایسته‌ای و از جهت تعداد قابل توجه است.

غضنفرآبادی تصریح کرد: مهم ترین اقدام دستگاه قضا در رفع موانع تولید، حل اختلافاتی بوده که باعث تعطیلی کارخانه‌ها و یا واحدهایی که از قبل تعطیل بوده‌اند، است. البته کم‌کاری و بی‌توجهی برخی دستگاه‌ها نیز توسط این قوه پیگیری و به سرانجام خوبی منجر شده است.

وی گفت: روندی که دستگاه قضا در حال انجام آن است، بسیار مطلوب است. ضمن این که باید طبق صحبت‌های اخیر ریاست قوه قضاییه داداسرایی برای افرادی که کارها را انجام نمی‌دهند؛ تشکیل شود.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بیان کرد: اگر هر کسی وظایف خود را به درستی انجام دهد، مشکلی ایجاد نمی‌شود. افراد سهل انگار باید هوشیار و متوجه باشند دستگاه قضا این موضوعات را پیگیری می‌کند.

غضنفرآبادی در پایان گفت: نتایج پیگیری‌های دستگاه قضا در رفع موانع تولید مثبت و قابل توجه است.

286488