استاندار کردستان:

ترافیک از مشکلات شهر سنندج است

استاندار کردستان گفت: یکی از مشکلات شهر سنندج مسئله ترافیک است که با افتتاح طرح‌های مربوط به این معضل می‌توانیم تا حد زیادی شاهد کاهش این مسئله باشیم.

تصویر ترافیک از مشکلات شهر سنندج است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان امروز از روند اجرایی طرح‌های عمرانی در سطح سنندج به همراه شهردار این شهر بازدید کرد.

استاندار کردستان در این بازدید اظهار داشت: یکی از مشکلات شهر سنندج مسئله ترافیک است که با افتتاح طرح‌های مربوط به این معضل می‌توانیم تا حد زیادی شاهد کاهش ترافیک باشیم.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: برخی دیگر از طرح‌ها شامل زیباسازی شهر سنندج هستند که این طرح‌ها نیز در ایجاد چشم‌اندازهای خوب تاثیر بسیار بالایی دارند.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پروژه‌های عمرانی در سطح شهر سنندج از پیشرفت خوبی برخوردار هستند بنابراین امیداریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد و شاهد رضایتمندی مردم در این بخش باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات در راستای تکمیل طرح‌های عمران شهری، مشکل معارض می‌باشد، تصریح کرد: باید به موضوع معارض به صورت تخصصی نگاه شود و موانع این طرح هرچه سریعتر برطرف شود.

در ادامه این دیدار، حشمت‌الله صیدی؛ شهردار سنندج نیز در سخنانی بیان داشت: تلاش ما این است تا قبل از پایان این دور از شورای شهر سنندج بتوانیم که طرح‌های نیمه تمام را به پایان برسانیم.

در ادامه این دیدار شهردار سنندج به میزان پیشرفت برخی از طرح های مهم در این شهر اشاره کرد.

آیین مهر ـ استان کردستان

286327