فردا آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی

مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعداد‌های درخشان) مقطع دکتری تخصصی۱۴۰۰ دانشگاه آزاد فردا به پایان می‌رسد.

تصویر فردا آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی

به گزارش سایت خبری پرسون، مهلت انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند و ثبت نام بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان این مقطع ساعت ۲۴ روز دوشنبه، ۱۳ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

آن دسته از داوطلبان که در آزمون دکتری تخصصی براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد شده اند، می‌توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، درصورت دایر بودن رشته،گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد، با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی انتخاب رشته کنند.

متقاضیان ثبت‌نام بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان این مقطع پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط لازم، نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل اقدام کنند.

پس از انتخاب رشته ، محل، داوطلبان باید کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

286195