همزمان با مراسم گرامیداشت روز کارگر برگزار شد؛

آیین اختتامیه سی و دومین جشنواره استانی امتنان از نخبگان جامعه کار و تلاش

در این مراسم از گروه کار مجتمع صنعتی آرتاویل تایر که به عنوان منتخب گروه کار برتر ملی بخش صنعت در سی و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تلاش از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انتخاب شده بودند تجلیل شدند.
تصویر آیین اختتامیه سی و دومین جشنواره استانی امتنان از نخبگان جامعه کار و تلاش

به گزارش سایت خبری پرسون به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی مجتمع صنعتی آرتاویل تایر، مراسم گرامیداشت روز کارگر و آیین اختتامیه سی و دومین جشنواره استانی امتنان از نخبگان جامعه کار و تلاش در سالن فرهنگی ورزشی کارگران با حضور جناب آقای مهندس بهنامجو استاندار اردبیل، جناب آقای سید کاظم موسوی نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای رحیمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم از گروه کار مجتمع صنعتی آرتاویل تایر که به عنوان منتخب گروه کار برتر ملی بخش صنعت در سی و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تلاش از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انتخاب شده بودند به اسامی ذیل تجلیل شدند.

جناب آقای مهندس سلمان امام جمعه زاده - جناب آقای مهندس داود مهدوی - جناب آقای مهندس یونس زارع - جناب آقای مهندس افشین بهار و سرکار خانم دکتر الهام آقا غفاری

286189