دستگیری سارقان میلیاردی طلا

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری 2 سارق غیربومی طلا و جواهرات میلیاردی در عملیات ضربتی پلیس شهرستان بانه خبر داد.

تصویر دستگیری سارقان میلیاردی طلا

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار علی آزادی، اظهار کرد: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان بانه و طرح شکایتی مبنی بر سرقت 900گرم طلا و جواهرات از منزل وی، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام تحقیقات تخصصی پلیسی و اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی 2 سارق حرفه‌ای که اصالتا اهل استان‌های مجاور بودند شناسایی و مراتب دستگیری آنان به فوریت در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضائی و اخذ نیابت، ماموران به استان مورد نظر اعزام و طی یک عملیات غافلگیر کننده پلیسی موفق به دستگیری سارقان شدند.

آزادی با اشاره به دستگیر یک مالخر و کشف مقادیری طلا از مخفیگاه وی گفت: با هوشیاری ماموران، مابقی طلاها که بصورت آب شده در کمد لباس منزل متهم مخفی شده بود کشف و تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به تکمیل پرونده ومعرفی متهمان به مراجع قضائی گفت: کارشناسان ارزش این مقدار طلای سرقتی کشف شده را بیش از 10 میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام هوشمندانه و تلاش مجدانه ماموران پلیس، مراتب قدردانی و رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

کشف یک دستگاه خودرو مسروقه در سقز

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی، یک دستگاه خودروی پژو 206 مسروقه دارای سابقه سرقت از شهرستان بانه در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر سقز کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در تکمیل تحقیقات، موفق به شناسایی 2 سارق حرفه‌ای خودرو شدند و در ادامه با هماهنگی قضائی در یک عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار علی آزادی تصریح کرد: بعد از تکمیل پرونده قضائی و تحویل متهمان به مراجع قضائی به شهروندان توصیه کرد هشدارهای پلیس را جدی گرفته و خودروهای خود را به تجهیزات ضد سرقت مجهز کنند.

286170