مایکل ون د پوپ از سه ارز با پتانسیل رشد بالا می گوید

مایکل ون د پوپ (Michaël van de Poppe)، تریدر و تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال پیش بینی می کند کاردانو (ADA)، لایت کوین (LTC) و زیلیکا (ZIL) آماده هستند تا مرحله بعدی چرخه گاوی خود را آغاز کنند.

تصویر مایکل ون د پوپ از سه ارز با پتانسیل رشد بالا می گوید

به گزارش سایت خبری پرسون، این تحلیلگر محبوب در یک ویدیوی جدید به 76700 دنبال کننده کانال یوتیوب خود گفته است وقت آن رسیده است که کاردانو مرحله تحکیم خود در برابر بیت کوین (ADA/BTC) را پایان دهد.

این تریدر با نگاهی به نمودار بلند مدت، افزوده است که چرخه صعودی جفت ارز ADA/BTC هنوز در اوایل راه خود قرار دارد زیرا معتقد است این جفت ارز از پتانسیل صعودی زیادی برخوردار است.

وی در مورد جفت ارز ADA/USD می گوید که شکست مقاومت فوری این جفت ارز، کاردانو را تا سقف 2.40 دلار سوق خواهد داد.

” فکر می کنم هنگامی که این خط قرمز (1.36 دلار) را بشکنیم، بالاترین قیمت ثبت شده قبلی را پشت سر می گذاریم ، شروع به تحکیم می کنیم و سپس به حرکت خود ادامه می دهیم زیرا در این صورت، با شکست مقاومت قبلی، این سطح به یک حمایت قوی تبدیل می شود. تا آن زمان ما فقط به حرکت خود ادامه می دهیم. “

این استراتژیست علاوه بر کاردانو، لایت کوین (Litecoin) را نیز زیر نظر دارد. به گفته وی این ارز نیز آماده است تا حرکتی 65٪ در برابر بیت کوین (LTC / BTC) را آغاز کند.

یکی دیگر از آلتکوین های مورد توجه ون د پوپ، زیلیکا (بلاکچینی برای راه حل های سازمانی) است. طبق گفته وی، جفت ارز ZIL/BTC در یک روند صعودی قوی قرار دارد و اکنون آماده رشدی بیش از 120٪ از سطح قیمت فعلی در 0.00000363 است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: dailyhodl

286166