رییس هیات عالی نظارت برانتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان‌غربی:

12 اردیبهشت 1400 آخرین مهلت اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده است

رییس هیات عالی نظارت برانتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امروز، آخرین مهلت اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده است، گفت: نفراتی که جزو رد صلاحیت‌های شورای اسلامی شهر ارومیه هستند، تا ۱۲ اردیبهشت فرصت دارند تا نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.
تصویر 12 اردیبهشت 1400 آخرین مهلت اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده است

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، علی زنجانی با اشاره به اینکه امروز، آخرین مهلت اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده است، اظهار داشت: نفراتی که جزو رد صلاحیت‌های شورای اسلامی شهر ارومیه هستند، تا ۱۲ اردیبهشت فرصت دارند تا نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه از روز ۱۲ اردیبهشت امسال، کار بررسی اعتراض‌ها انجام می‌شود و تا ۱۰ روز این روند ادامه دارد تصریح کرد: برای هیات‌های نظارت اصل و سرلوحه کاری بی‌طرفی است و اینکه داوطلب از چه طایفه و گروهی باشد و یا به کدام جناح سیاسی وابسته باشد، فرقی ندارد.

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: ثبت نام کننده‌ها برای ۱۰۵ کرسی عضو اصلی شوراهای شهر آذربایجان‌غربی با هم رقابت خواهند کرد.

زنجانی خاطرنشان کرد: ۸۵ نفر در ۱۷ شهر آذربایجان‌غربی در هیات‌های عالی نظارت مشغول بررسی پرونده‌ها هستند و این نفرات بر پایه قانون‌مداری عمل می‌کنند، هدف ما مشارکت حداکثری، رعایت قانون و رعایت اصل عدالت و بی‌طرفی در انتخابات است.

وی یادآور شد: اعلام نظر نهایی و قطعی به ستاد انتخابات کشور ۱۵ خردادماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

انتهای پیام/

286136