کشف ۱۶ تن شکر و روغن احتکار شده

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف ۱۶ تن شکر و روغن احتکار شده و دستگیری یک محتکر خبر داد.
تصویر کشف ۱۶ تن شکر و روغن احتکار شده

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ جلیل سلطانی گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر احتکار مقدار زیادی ارزاق عمومی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار محل احتکار در شهرک چقامیرزا فاز ۲ شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ سلطانی تاکید کرد: در این بازرسی ۱۱ تن شکر، ۵ تن روغن نیمه جامد و ۸۰۰ لیتر روغن مایع خوراکی احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه گفت: علاوه بر پلمب انبار مورد نظر، صاحب کالاهای احتکار شده نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ماموریتی دیگر ۵ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) غیرمجاز را به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه کشف و ۲ نفر را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ سلطانی کشف ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در محور کرمانشاه - بیستون و دستگیری یک نفر را از اقدامات دیگر ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان طی ۴۸ ساعت اخیر اعلام کرد.

286115