سرمایه یک میلیارد دلاری برای حوزه رمزنگاری در راه است!

شرکت VC در نظر دارد مبلغ قابل‌توجهی را برای سرمایه‌گذاری‌های حوزه رمزنگاری، فراهم کند.

تصویر سرمایه یک میلیارد دلاری برای حوزه رمزنگاری در راه است!

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس مقاله ای از فایننشیال تایمز (Financial Times) یا FT ، شرکت VC، آندرسن هوروویتز (Andreessen Horowitz)، با توجه به مشارکت قبلی خود در حوزه رمزنگاری، گزارش کرده که اکنون در حال جمع آوری سرمایه برای صندوق سرمایه دیگری است.

FT روز جمعه نوشت: “صندوق جدید ، سومین صندوقی است که آندریسن در سرمایه گذاری ارزهای رمزپایه آن، تمرکز کرده است. با توجه به دانش چهار نفر در مورد روند کار ، هدف او ، جمع آوری 800 میلیون دلار تا 1 میلیارد دلار از سرمایه گذاران است.”

آندرسن هوروویتز، شرکت Venture Capital یا VC ، با نام a16z نیز فعالیت می کند. این نهاد در بخش رمزنگاری و بلاکچین فعال است و در تعدادی از پروژه ها سرمایه گذاری کرده است. FT گزارش داد، این برنامه قصد دارد سرمایه صندوق جدید را به سمت پروژه های صنعت رمزنگاری و دارایی های دیجیتال، سوق دهد.

VC همچنین یک سرمایه گذار سنگین در Coinbase بود، که اخیراً در 14 آوریل (25 فروردین) عمومی شد. با توجه به پرونده های ذکر شده توسط FT، آندرسن حدود 120 میلیون دلار از سهام Coinbase خود را فروخته است، اگرچه در زمان لیست شدن آن ، حدود 11 میلیارد دلار دارایی در اختیار داشت.

در آوریل 2020 (فروردین 1399)، عناوین خبری در مورد پیگیری 450 میلیون دلار از سوی نهاد برای دومین صندوق ویژه، منتشر شد. در نهایت این شرکت 515 میلیون دلار را تضمین کرد.

کل فضای رمزنگاری در طول سال، شاهد ورود سرمایه قابل ملاحظه ای بوده است. در ارزیابی ارزش سقف بازار ،2 تریلیون دلار دارایی این صنعت، مشهود است، که در آوریل 2021 (فروردین 1400)، به آن دست یافته است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cointelegraph

285981