برگزاری نخستین جشنواره ملی ترجمان فتح

نخستین جشنواره ملی ترجمان فتح در حوزه ترجمه و تالیف ادبیات مقاومت به زبان‌های زنده دنیا برگزار می‌شود.
تصویر برگزاری نخستین جشنواره ملی ترجمان فتح

به گزارش سایت خبری پرسون، نخستین جشنواره ملی ترجمان فتح در محورهای شعر و ادبیات پایداری، معرفی شخصیت‌های محور مقاومت، سبک زندگی و الگوهای تربیتی مقاومت، اندیشه و فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، تجربه زیست انقلاب اسلامی در حوزه مقاومت، تاریخ مقاومت و ایستادگی مردم ایران و دیگر کشورهای مقاومت، زندگی و خاطرات شهدای انقلاب اسلامی از دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم و تحلیل و تبیین فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نظریه و تجربه مقاومت برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره ملی ترجمان فتح در قالب‌های ترجمه کتاب، ترجمه گزینه‌های ادبی، معرفی کتاب، کتاب صوتی و یادداشت‌های تحلیلی برگزار خواهد شد. همچنین بخش ویژه این جشنواره با محوریت تالیف غیر فارسی و آثار ترجمه شده ناظر بر شخصیت، زندگی و مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ از طریق بخش سامانه کاربران سایت جشنواره به آدرس www.translationfest.ir و یا به ایمل جشنواره به آدرس mailto:info@translationfest.ir ارسال کنند.

گفتنی است؛ دبیرخانه این جشنواره در تهران بزرگراه شهید بابایی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام پژوهشکده شهید صدر واقع شده است.

286050