پرویز احمدی پنجکی:

تحقق انتظار دو دهه‌ای بازنشستگان تامین اجتماعی با اجرای متناسب‌سازی

رئیس کانون بازنشستگان شهرستان شمیرانات با بیان اینکه با اجرای متناسب‌سازی، انتظار دو دهه بازنشستگان تامین اجتماعی تحقق پیدا کرد، گفت: اطمینان می‌دهیم که حقوق بازنشستگان را همواره دنبال کنیم.
تصویر تحقق انتظار دو دهه‌ای بازنشستگان تامین اجتماعی با اجرای متناسب‌سازی

به گزارش سایت خبری پرسون، پرویز احمدی پنجکی اظهار داشت: هر گامی که در جهت رفاه و آرامش بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی برداشته شود، ستودنی است و جای تقدیر دارد.

وی گفت: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان سالیان متمادی به عنوان مطالبه‌ای برای این قشر جامعه بود که در نهایت با تلاش‌ها و پیگیری‌های وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی و رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور در مرداد سال گذشته، به نتیجه رسید.

وی افزود: با اصلاحات انجام شده در احکام جدید بازنشستگان، خواسته‌های جامعه شریف این گروه تا حدود زیادی محقق شد.

وی گفت: با اجرای متناسب‌ سازی در سال جاری، مجموع منابع مربوط به مستمری بازنشستگان در سازمان تأمین اجتماعی حدود ۷۰ درصد افزایش یافته است که رقم قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با این میزان افزایش، بخشی از شکاف میان افزایش حقوق حداقلی بگیران تامین اجتماعی با بازنشستگان کشوری برطرف شد، گفت: به عنوان رئیس کانون بازنشستگان شهرستان شمیرانات و دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از زحمات همه دست اندرکاران این موضوع به ویژه سالاری تشکر ویژه دارم.

احمدی پنجکی با تشکر از هیأت دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از تلاش فراوانی که توسط مدیرعامل و سایر مدیران و کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی برای صدور احکام جدید در حداقل زمان ممکن صورت گرفت، تشکر می‌کنیم و امیدوارم موجب بهبود معیشت بازنشستگان و رضایتمندی این عزیزان باشد.

286008