کارشناس بسکتبال در گفت و گو با پرسون؛

امیدوارم بتوانیم از پتانسیل بسکتبال گرگان استفاده کنیم/ شهرداری لایق این قهرمانی بود

کارشناس بسکتبال گفت: گرگان جزو استان‌هایی است که هواداران باوفا و بی شماری دارد. امیدوارم این قهرمانی شرایطی را به وجود بیاورد که تا بتوانیم از پتانسیل بسکتبال در این استان بیشتر بهره ببریم.
تصویر امیدوارم بتوانیم از پتانسیل بسکتبال گرگان استفاده کنیم/ شهرداری لایق این قهرمانی بود

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب سومین پیروزی مقابل تیم مهرام تهران، برای اولین بار در تاریخ ۶۰ ساله بسکتبال این شهر، قهرمان لیگ برتر شد.

عنایت الله آتشی، کارشناس بسکتبال در رابطه با این موضوع به خبرنگار پرسون گفت: خیلی خوشحالم که این اتفاق رخ داده است شهرداری گرگان لایق این قهرمانی بود. گرگان در واقع از 55 سال قبل در لیگ برتر به دنبال این قهرمانی بود، چه در دوره‌ای که با نام پرسپولیس گرگان در لیگ حضور داشت و چه حالا که با عنوان شهرداری گرگان در لیگ بازی می‌کند. شهرداری گرگان در همه این سالها چه در دوره‌ای که تیم قوی داشت و چه در زمانی که از نظر مالی با مشکل مواجه بود همواره این هدف را دنبال کرد.

او اضافه کرد: شهرداری گرگان دو سال پیش نیز تا پای فینال رفت اما آن سال تیم نفت آبادان موفق شد به جام قهرمانی برسد. سال گذشته هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی بود ولی شرایطی که کرونا به وجود آورد به کل بازی‌ها نیمه کاره ماند. اما امسال با تلاش‌هایی که داشت موفق شد روی سکوی نخست قرار بگیرد.

آتشی با اشاره به تماشاگران پرشور شهرداری گرگان ادامه داد: گرگان جزو استان‌هایی است که هواداران باوفا و بی شماری دارد. امیدوارم این قهرمانی شرایطی را به وجود بیاورد که تا بتوانیم از پتانسیل بسکتبال در این استان بیشتر بهره ببریم. گرگان به عنوان پایتخت هواداران بسکتبال در ایران مشهور است و بنابراین باید مسئولین برای این اتفاق برنامه ریزی لازم را داشته باشند. به نظرم اگر برنامه ریزی درستی داشته باشیم و تصمیمات خوبی بگیریم در این استان می‌توانیم حتی میزبانی مسابقات بین المللی باشیم.

این کارشناس بسکتبال در پایان در مورد سطح کیفی سوپر لیگ مردان گفت: با توجه به شرایطی که کرونا به وجود آورد و مشکلات اقتصادی هم به آن اضافه شد لیگ بسیار خوبی را شاهد بودیم. به ویژه که در اطلاع رسانی هم فدراسیون، هم صدا و سیما و حتی خود باشگاه‌ها همت بسیار خوبی داشتند که باعث شد بازی‌ها به خوبی دیده شوند. ما الان المپیک را در پیش داریم و امیدوارم این شور و نشاطی که با این قهرمانی از طریق رشته بسکتبال به جامعه تزریق شد در المپیک هم ادامه داشته باشد.

285986