پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت روز کارگر

در متن پیام فرماندار رشت به مناسبت روز کارگر آمده است: یازدهم اردیبهشت ماه تداعی کننده همت والا و تلاش خستگی ناپذیر انسان های شریفی است که حق بزرگی بر گردن آحاد جامعه دارند.
تصویر پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت روز کارگر

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، علی فتح اللهی با ارسال پیامی فرا رسیدن روز کارگر را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

یازدهم اردیبهشت ماه تداعی کننده همت والا و تلاش خستگی ناپذیر انسان های شریفی است که حق بزرگی بر گردن آحاد جامعه دارند.

نام و عنوان کارگر همواره با فرهنگ کار و تلاش برای آبادانی، پیوند دیرینه و ناگسستنی دارد.

کارگران، این پیش قراولان سازندگی و تولید، سرمایه های ارزشمندی هستند که می توانند افق های روشن را در پیشرفت و ترقی هرچه بیشتر، پیش روی هر جامعه ای بگشایند.

در شرایط فعلی هم که شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های اقتصادی را تحت تأثیر قرار داده، کارگران اجازه نداده‌اند چرخ های تولید متوقف و کشور دچار کمبود شود؛ این امر مجددا اهمیت کارگران و ایثارگری آنان را به نمایش گذاشت.

اینجانب وظیفه خود می دانم فرا رسیدن روز کارگر را تبریک عرض کنم و در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری سال تولید، مانع زدایی ها، پشتیبانی ها نامگذاری شده است و در آستانه شب های با فضیلت قدر، از همه کارگران عزیزی که بار سنگین تولید، توسعه و پیشرفت کشور را به دوش می کشند بویژه کارگران سختکوش و بزرگوار شهرستان رشت، از صمیم قلب و در کمال تواضع تجلیل کنم.

285960