استاندار کردستان:

توجه به کمبودها و مشکلات کارگران از اولویت‌های مسئولان باشد

استاندار کردستان گفت: توجه به نیازها، شناسایی کمبودها و مشکلات قشر کارگران باید از اولویت‌های مسئولان باشد.

تصویر توجه به کمبودها و مشکلات کارگران از اولویت‌های مسئولان باشد

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز در جشنواره استانی تقدیر از کارگران و واحدهای نمونه این استان اظهار داشت: این قشر کارگران هستند که چرخ اقتصادی و تولیدی کشور را می‌چرخانند.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بنابراین توجه به نیازها، شناسایی کمبودها و مشکلات قشر کارگران باید از اولویت‌های مسئولان باشد.

مرادنیا با اذعان به اینکه باید بیشتر از این قدردان قشر کارگر باشیم، گفت: مسئولان و مدیران دولتی باید با رصد وضعیت جامعه کارگری اجازه ندهند که مشکلات اقتصادی و... این قشر عظیم نیروی کار کشور و استان را تحت الشعاع قرار دهند.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: یکی از مطالبات کارگران در کردستان تکمیل و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی کارگری شهر سنندج است، بنابراین از مسئولان درخواست می‌کنیم که هرچه سریع‌تر این مهم را مرتفع سازند.

وی با اشاره به اینکه کرونا صدمات و خسارت‌های جانی و مالی بسیاری برای کارگران استان به دنبال داشته است، گفت: باید بتوانیم دوباره روحیه کار و تلاش را در کارگران زنده کنیم تا از یاس و ناامیدی نیروی کار در استان جلوگیری نماییم.

مرادنیا در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم با اعتباری که برای پروژه های استخر سرپوشیده و نیز استراحتگاه کارگری در سنندج هزینه شده است این دو مرکز تا قب از تابستان امسال افتتاح شوند.

آیین مهر ـ استان کردستان

285980